søndag den 1. januar 2012

Inspiration til farvelægning af Magnolia

Håber, I alle er kommet godt ind i det nye år :)

Jeg ved ikke, hvor mange, der kender denne hjemmeside (link) - jeg er i hvert fald faldet fuldstændig for den og GLÆDER mig til den dag, jeg kan farvelægge mine Magnoliastempler på samme måde!
Hun hedder Zoe og er super god til at skrive, hvad hun gør og lægge tut'er ud.

Er det en hjemmeside, du kan bruge som inspiration? Jeg skal i hvert fald dyrke den noget mere er i dette år, så jeg måske en dag kan nå samme niveau! Man har jo lov at drømme ;)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det var da helt utroligt, så fint det er malet.
Tak for linket - jeg vil nyde synet, men kender min egen begrænsning.....hihi. Jeg er ikke nået længere end til tændstikmænd, så jeg tror ikke liiige, jeg kan male det der...
Jeg tror måske du har lettere ved at nå målet !
Godt nytår.

Linda sagde ...

Sjovt...har lige været forbi og set på siden, den er jo så fantastisk, det må da kunne lade sig gøre med prisma color også;-)
Rigtig godt nytår min ven, glæder mig til vi ses igen