lørdag den 21. januar 2012

Andreas: Mariehønen Evigglad

Jeg begyndte på dette LO til SAM i efteråret, men jeg skulle lige have skrevet teksten og det fik jeg bare aldrig gjort herhjemme! Tiden fløj derfor afsted, men da vi så ligefrem skulle være hjemme hos mig og scrappe, så måtte jeg da hellere få færdiggjort et par af de næsten færdige projekter, jeg har gang i :)
Det færdige resultat af dette LO kom til at se sådan ud:

Det er min søns første fastelavnsfest og han er ca 5 måneder. Da jeg var en af arrangørerne, skulle min dreng da også være klædt ud - specielt da jeg så dette sæt til 50,-.

Dorte (Dot-scrap), TUSIND tak for hjælpen ved SAM med de små mariehøns - de er bare perfekte hertil og det er i sådanne situationer, jeg er lykkelig for, at jeg kommer ud blandt andre scrappere, som "lige har" og "som jeg da lige kan låne af" - og som naturligvis også har et par gode ideer, når man selv er låst fast. Det er en skøn skøn verden :)

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Dejlig marie høne,-)
Får du arbejdet???
Eller scrapper du??

Vi ses på tirsdag

Lise sagde ...

Sødt LO. Godt du fik det færdigt, også dit kort fra forrige indlæg ser også rigtig godt ud.
Det er da nogle "fantastiske" fotomodeller du har haft besøg af :-))) Super hyggelig aften.
Ses vi på tirsdag??
Knus Lise

Annette / aka sagde ...

Rigtig sødt layout med den lille bitte mariehøne. 5 mdr. Det er da tidligt at blive klædt ud...Men hvis det nu kan glæde moderen..