onsdag den 9. oktober 2013

Efterårets Convention i Middelfart

I weekenden var det atter blevet tid til Convention og denne gang skulle det være lørdag og søndag i stedet for fredag aften og lørdag. Det var lidt med "blandede meninger" herfra ... for synes rigtig godt om konceptet med fredag og lørdag, så man har søndag til at pakke ud og være sammen med familien, men samtidig nyder jeg også at have to dage til at shoppe og kreere. Derudover kunne vi også på forhånd bestille pladser sammen og det fungerede rigtig godt - SUPER INITIATIV :)

Til at begynde med syntes jeg ikke rigtigt, at der var noget, jeg havde behov for at købe, så jeg hentede et par småting, der var forudbestilt og ellers sad jeg bare og kreerede på en julesmash eller to, som jeg nok skal vise, når jeg engang bliver færdig med dem :) Lørdag sidst på eftermiddagen tog vi den klassiske tur til Cafe Razz, der ligger fantastisk ned til Lillebælt, hvor man kan se begge broer - perfekt for en ingeniør som mig ;)

Efter at have spillet banko (uden gevinst) og scrappet lidt mere, tog vi på hotel. Det var første gang, jeg skulle prøve Comwell Middelfart, men de andre havde rost det "til skyerne", så jeg var spændt. Jeg må dog erkende, at jeg synes Park hotel er mindst lige så godt - og så har de ikke så lange gange, når receptionen ikke har styr på vores booking og derfor sender os ned af lange gange, for at få os tilbage til udgangspunktet, ændre etage og så næsten lige så langt ned af næste gang!! Der blev gået en del skridt der!
Søndag fik jeg dog lyst til at tage en ny runde i butikkerne ... og DET blev dyrt! Heldigvis havde jeg et par af de 20%-rabat kuponer fra Picturingtheworld, så det var ikke nær så dyrt, som det kunne være (og så havde jeg heller ikke købt dem alle), men jeg ville da udnytte muligheden for et godt køb ;)

Her er, hvad jeg fik købt på de to dage inkl. forudbestillingerne

Og her er, hvad jeg havde købt på forhånd privat - den ene af handlerne fredag aften, så det må siges at være i sidste øjeblik ;)

Jeg kan mærke, at det bliver mere og mere sjovt at komme afsted, fordi jeg selv lærer flere at kende og denne gang har jeg også mødt nye IRL, som jeg ellers kun har skrevet med. Jeg kan sagtens forstå, at der er nogle (uden at nævne navne :) ), der intet når, når de er afsted, fordi de skal hilse på så mange mennesker, man kun ser 1-2 gange om året.

Og her er, hvad jeg af Tina, Ninna og Linda fik for at køre turen. Som de havde forudset var Andreas vild med græskarret, så det blev hurtigt tændt og lyser nu hver aften. Jeg selv glæder mig mere til at få gang i de skønne dies og blomster :)

Håber, I får en fantastisk dag derude. Her har jeg valgt at tage en fridag idag, da jeg slet ikke nåede at få pakket ud i mandags.

6 kommentarer:

Rysse sagde ...

Lækre indkøb du fik lavet. Jeg glæder mig også til at skulle af sted til SAM i november. Hvor har du købt de runde stempler henne ?

Lone T Ørnstrup sagde ...

Tak :) Kan godt forstå, du glæder dig til SAM. Har prøvet det et par gange, men det er bare lang vej, når man bor i Midtjylland og bliver dyrt bare i transport...
De runde stempler er fra Orion stempler. Jeg var så heldig, at jeg kom til at spørge en af de mere erfarne scrappere, der kunne udpege Gurli for mig og super heldigt for mig havde hun nogle få med. Da jeg fik vist dem til en veninde af gangen, nærmest fløj de op til hende, så jeg tror, der er udsolgt nu ... Men hold op hvor er jeg glad for, at jeg fik fingre i dem!

Rysse sagde ...

Tak for svar. Ja, de er nok udsolgt. ÆV.

Maryann Laursen sagde ...

WOW super seje indkøb, du fik gjort her må man sige. Der er da noget at gå igang med her til e masse nye projekter. Glæder mig til at se hvad det blir til.

Gitte sagde ...

Sikke lækre indkøb.

Annette / aka sagde ...

Du har da godt nok shoppet igennem, hva ? Haha. Nå, det er jo bla også derfor vi er der.
Og ikke mindst den sociale del. Godt der er nogen der forstår mig. LOL....
Det er så dejligt at få sat navn og ansigt sammen, så skriver man sammen på en anden måde, og føler man kendr hinanden lidt mere. Og så må vi scrappe derhjemme.....når man altså kan nå det. Vi har en hektisk uge med en masse forskelligt - især Henriette-ting. Så jeg glæder mig vildt til en uges efterårsferie - snart. Så kan jeg måske få de sidste ting studeret og afprøvet.
Vi to fik ikke talt meget sammen, og egentlig var det dem jeg sad med, jeg fik talt mindst med. Men vi ses jo også jævnligt.

God fornøjelse med div nye sager - incl stempler, som jeg også fik mine små beskidte fingre i.