tirsdag den 22. oktober 2013

Oversigt af masking tape

I fredags var jeg jo til scraphygge hos Linda, men egentlig var jeg ikke i det store scraphumør men vist bare hyggehumør. I stedet for scrap eller kort fik jeg klaret endnu en scrapoversigt, som jeg har ønsket mig længe, men bare ikke fået taget mig sammen til ... så det var jo slet ikke så skidt ;)

Jeg er ved at have fået et par ruller tape, men jeg kan ikke huske detaljerne så godt - måske fordi jeg sjældent får dem brugt! Efter at være blevet inspireret (vistnok på facebook), valgte jeg denne løsning til mine taper

Jeg har valgt en Magnolia tag-die, da jeg synes, de er lidt flottere end en helt firkantet og neutral tag. Derpå har jeg sat et stykke af hver rulle tape på begge sider af tag'en og til sidst har jeg samlet dem med et stykke snor. Dermed er det nemt at sætte flere på, hvis jeg en dag får købt endnu flere. Det kunne naturligvis også være en ring, men jeg synes selv, at snoren fylder mindre end en ring og eftersom jeg vil have oversigten i min bordtote, hvor der er så rigeligt andet i forvejen, skal det helst ikke fylde for meget. Alternativt skal de være i min alm taske, da jeg ofte bliver inspireret af alle de skønne og ikke mindst billige taper, man kan købe i Søstrene Grene :)

Håber, du selv blev inspireret og i øvrigt får en dejlig dag.

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Det var og er en super ide:-)
Det blev så godt.

Annette / aka sagde ...

Smart ide til tapen....når man har så mange som dig. haha. jeg har ikke ret mange og kan ikke finde ud af at bruge det......desværre. For de er flotte at se på.

Kort og Søm sagde ...

Dette var veldig lurt :)
Tror jeg må lage en sånn jeg også, man glemmer jo hvilke dekortaper man har når de ligger i en boks med lokket på.
Hilsen Fredrikke