fredag den 11. oktober 2013

Snart er det Morfars fødselsdag ...

og han bliver endda halvrund! Det skal naturligvis fejres, så nu skal jeg for første gang i Lalandia. Tror da nok lige, den lille vandhund glæder sig :)

Normalt er det min søster, der sørger for fødselsdagsgaven og jeg sørger for julegaven til vores forældre, men da det åbenbart kun er mig, der kan købe de rigtige sokker til herren, skulle jeg ud og shoppe. Samtidig fik min søster sagt, at hun ikke havde nået at lave et kort, så straks øjnede jeg chancen og sprang til og tilbød min assistance. Jeg var nemlig så letsindig engang for længe siden, da jeg så papiret, at jeg ville købe det og lave et kort til min Far - jeg havde jo glemt, at det plejer at være min søster, der står for det (eller får sine børn til det). NU fik jeg chancen og det endte med at se sådan ud:
Jeg har brugt lilla matte og lilla blomster og grene, da der er lilla i selve papiret. Derudover måtte der lige et kamera på af to årsager. For det første har han vildt-kamera oppe, så han kan se, hvad der sker derude og derudover skulle det ikke være FOR feminint. Synes, det er afpasset godt - og manden kan jo også lide naturen og blomster, så det går nok ;)

Inden i - lidt kloge ord

Plads til en lille hilsen
Bagsiden

Det er forholdsvis simpelt, men det skulle det også være, da tiden var knap. Derudover var papiret så fyldt med pynt i sig selv, at jeg ikke ville klippe, skære og punche for meget i det, for så synes jeg, at det ville blive "ødelagt". Jeg glæder mig meget til at give ham det - for han nyder alle de kronhjorte og øvrige dyr, der går hjemme på markerne ved gården. En enkelt må dog lade livet engang imellem - han er vel jæger ;)

Håber, du får en fantastisk weekend. Skriv gerne en kommentar - jeg læser dem med stor glæde :)

7 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sikke et fint jæger kort.
Tak for hyggeligt selskab i lørdags.
God weekend.

Lene sagde ...

Sikke et fint kort.

Ann Weiss sagde ...

Flot kort

Gitte sagde ...

Super flot kort.

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig flot kort her, det skal han nok blive rigtig glad for, helt sikkert,
Rigtig god week-end til dig også

Jane sagde ...

Fantastisk flot papir, brugt på en meget fin måde.

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot naturkort!!
God weekend.