lørdag den 19. oktober 2013

Fødselsdagskort til Tina og Linda

Forleden dag havde Tina fødselsdag. Desværre havde jeg åbenbart ikke bestilt gaven i god nok tid, så den kom først hjem til mig på selve dagen og så kunne jeg desværre ikke nå at sende den til hende. Hun måtte derfor vente, hvilket egentlig også var helt fint med mig, da jeg gerne ville se hende, når hun åbnede den. Det fik jeg mulighed for fredag, da Linda inviterede os til lidt scraphygge.

Pludselig fik jeg derfor travlt med at lave et par kort - og der var ingen inspiration hos mig. Heldigvis er der masser af inspiration at hente på internettet inkl. facebook, hvor jeg gemmer billederne af de kort og layouts, som jeg synes er meget interessante, så jeg begyndte at "bladre" i filerne og fandt et par stykker, der kunne bruges.
Tinas kort kom derfor til at se sådan ud - meget velvalgt med en kage, da Tina gerne vil have, at jeg en dag kommer med en kage til hende :) :

 Indeni og bagsiden:
(og Annette, det er helt bevidst, at mit bagsidestempel sidder lidt skævt, selvom jeg er ingeniør ;) )


Linda har jo også snart fødselsdag, så hun skulle da også have en gave og et kort. Endnu engang fandt jeg inspiration i mine filer og kortet endte derfor med at se sådan ud

og den klassiske bagside herfra:

Jeg havde en lille del af gaven til Linda herhjemme, men resten blev købt på vejen, da jeg jo er så heldig at køre forbi Hobbygården i Hampen, når jeg skal til Nr Snede og hvor er det dog en lækker butik, som bare får flere og flere skønne scrapsager på lager.Straks var gaven i hus og så begav jeg mig videre på turen til scraphygge.

Som altid får jeg ikke taget billeder, når vi sidder og hygger os, men jeg fik i stedet lavet system i mit masking tape, hvilket jeg er rigtig glad for. Derudover fik jeg punchet en hulens masse tags ud til Linda (af min egen punch), da jeg ikke var i særlig scrappehumør, men nærmere hyggehumør. Sidst men ikke mindst fik vi snakket, hygget og spist lækker mad, så det blev rigtig sent, inden jeg kom hjem til mig selv - men hvor var det dog det hele værd.

Det sjove/tankevækkende ved kortene er, at jeg egentlig ikke var tilfreds med nogle af dem, men nu var de desværre endt med at se sådan ud .... men både Tina og Linda sagde, at de var flotte også selvom de var så simple - og de troede umiddelbart, at blomsterstilken på Lindas kort var et stempel .. men det er helt alm håndskrift, som jeg nok vil prøve at lave lidt flere af - skal bare blive lidt bedre til det med blomsterne ;)

Har du lyst til at skrive en kommentar, vil jeg blive meget glad. Håber, du får en fantastisk weekend :)


2 kommentarer:

Linda sagde ...

Tusind tak for sidst, tusind tak for gaven og ja det meget fine kort med "stempel" :-) det er så lækkert og enkelt, jeg er vild med det.
Pigerne og jeg kom i BIO:-) den var god.
Rigtig god weekend
Knus

Annette / aka sagde ...

Du er da bare god:
1. til at lave søde (hurtige) kort
2. til at huske fødselsdage.....(i modsætning til mig)
3. til at købe gaver
4. til at fortælle hvorfor bagsidelabels er skævt sat på. Jeg troede lige det var sjusk.....haha. Men det ser faktisk rigtig flot og kreativt ud.
5. har en flot håndskrift. Man kan jo se hvad der står, det ville jeg ikke kunne levere.
6. håber du forstår hvorfor jeg har sat kommentaren op på denne måde.........Ingeniørnørd ! Men jeg ved jo hvordan I helst vil have det....systemer og rette linjer. hahaha.
Knus fra Annette