søndag den 1. december 2013

1. december - og juleriet går igang ...

Det er nu 3. år i træk, at jeg har "givet mig selv" en pakkekalender med scrapsager. Som de tidligere år, er det Linda, der har stået for indkøbene af de 24 gaver for mine egne penge og det er altid spændende at se, hvad der gemmer sig bag al gavepapiret. Dog har jeg luftet tanken om, at jeg ikke gør det igen til næste år, for selvom det er skønt med 24 gaver i december, så er det også frustrerende, at man ikke kan købe nogle af de ting, som man ønsker sig, fordi man tænker, om det kommer i pakkekalenderen - og samme udfordring kan det være, når jeg skal købe gaver til Linda ... har hun nu selv købt det?

Uanset hvad, så glæder jeg mig rigtig meget til at åbne en gave hver evig eneste dag indtil juleaften og blive forkælet med lækre sager. Den første gave var dette

Det er i tynd træ, som kan sværtes eller være neutralt. Jeg har ikke åbnet posen endnu, men jeg glæder mig til at bruge dem på layout og måske lidt kort.

Resten af pakkekalenderen ser sådan ud

Og mit bidrag til Linda (vi var 4, der skulle give 6 pakker hver til Linda)

Håber, I er kommet godt ind i december. Her fik jeg travlt, da min mand pludselig overraskede mig med en pakkekalender! DET havde jeg ikke forudset, for selvom han har gjort det før, så er det ikke ligefrem en tradition, men jeg elsker at købe gaver, så jeg sprang ud og fik straks købt 24 gaver til ham. Er spændt på, hvad han siger til sine gaver - og hvad jeg selv skal åbne nu i 2 kalendere :D

Jeg vil forsøge at blogge hver dag i december, men jeg må desværre erkende, at der ingen garanti er her ... uanset hvad, så vil jeg bare sige
GLÆDELIG DECEMBER ;)

6 kommentarer:

Hanneby sagde ...

Hvor ser det dejligt ud,- og en dejilg gave du har fået i dag :) ...

Knus fra Hanneby

Mio sagde ...

Super dejligt med kalender gaver og dejlig gave du har fået idag : )

Linda sagde ...

Jamen....du bliver nød til at blogge hver dag for jeg kan ikke huske hvad der er kommet i gaverne:-)
Skønt med gaver fra Jacob.....det misunder jeg dig:-)

kortmager sagde ...

Du er da heldig, at blive overrasket med en julekalende :-). Dejligt. Spændende, hvad det er i de andre pakker...

Annette / aka sagde ...

Næh, hvor er du forkælet. Det vidste jeg nu godt, men alligevel.....
Skønne mange pakker du har at glæde dig til.

Maryann Laursen sagde ...

Nej hvor dejligt med sådan en skøn overraskelse, og endda endnu mere, når man slet ikke havde den mindste anelse om det. Blir spændende at se, hvad du får hver dag.