tirsdag den 10. december 2013

10. december - og der er scrapclub i aften

Ja, jeg skal i scrapclub i aften hos Unikscrap. Udfordringen er, hvad jeg dog skal tage med. Jeg har så mange hængepartier og jeg kan slet ikke pakke alt det, jeg skal bruge til de forskellige ting, så jeg er lidt på bar bund. Jeg håber dog, at jeg kommer på en fornuftig plan i løbet af dagen :)

Dagens gave var endnu flere skønne træknapper. Det er så skønt at have fået så mange og i forskellige str. Tidligere havde jeg få træknapper - og måske endda så få, at jeg sjældent fik dem brugt, så da jeg så dem i netbutikker i forskellige str, tænkte jeg straks, at det var da et godt ønske til pakkekalenderen. Jeg glæder mig til at få dem brugt i det nye år med alle de projekter, jeg skal have klaret der, for synes selv, at det passer bedre til drengelayouts end blomster og bling ;)

Tusind tak for jeres kommentarer. De betyder utrolig meget og jeg forsøger at komme forbi og skrive lidt hos jer også. Håber, I får en fantastisk dag derude.

10 kommentarer:

calmlund sagde ...

Lækre lækre knapper

Annette / aka sagde ...

Rigtig god fornøjelse i scrapklub i aften - selv om du desværre må undvære mit udmærkede selskab...hihi. Kommer i næste uge.
Du kan jo tage knapperne med og få gode ideer hos Unik.
God dag til dig.

Karina Beck sagde ...

Dejlig gave.
Svaret på dit spørgsmål er ja, det er dies fra Papertray ink;)
God scrap

Annette Terney sagde ...

Det er en dejlig gave, som absolut kan bruges. Jeg købte en del hos Netto af trægavekort, småpinde, træskiver, mens det alligevel er nede i pris.

Lise sagde ...

Dejlige knapper....glæder mig til at se hvad du får dem brugt til:-)))))
Vi ses i aften:-))))

Linda sagde ...

Ja spændende er det med de knapper:-)
Jeg har en ide med knapper som jeg skal lave i aften:-)
Vi ses

Maryann Laursen sagde ...

Bestemt en rigtig brugbar gave, og du har ret, de passer ligesom bedre til drenge end blomster ha ha

Dorthe sagde ...

Pak kits - og nøjes med lim - sværte og lignende ved siden af - det er langt det nemmeste :)
Fine knapper du fik i dag.
God aften i klubben.

Jeanette sagde ...

God fornøjelse med Scrap i aften. Heldigvis er
Pakkekalender ikke kun forbeholdt børn. :0)

Dorthe Thousgaard sagde ...

Fine knapper og god aften hos unik :-) må se om jeg ikke kan finde til til at komme derned efter jul