torsdag den 5. december 2013

5. december - mon det bliver med storm?

Ja, alle snakker jo om den store storm, der er på vej - og da vi blev ramt af en orkan for ca 1½ måned siden, ved jeg da, at der var adskillige, der blev hårdt ramt, så jeg er spændt på at se, hvor voldsomme skader, denne storm efterlader! Håber ikke, at det er gået så galt og at folk har lært at få styr på deres trampoliner mm!

Dagens gave er bare utrolig lækker - se lige

Jeg har kigget på den MANGE GANGE. Jeg er VILD med det store snefnug, da det ligner den famøse Martha Stewart Scandinavian snowflake-punch, der ikke kan opdrives nogle steder i verden længere, men som alle gerne vil have! Samtidig er jeg lidt "betænkelig" ved at have det som en linje, for jeg har allerede Tim Holtz dien, som jeg synes er svær at bruge. Uanset hvad, så kan jeg nu i ro og mag finde nogle gode og skønne anvendelsesmuligheder for denne die og bare nyde, hvor forkælet jeg bliver her i december måned :)
Jeg håber, I andre nyder december måned ligeså meget som jeg - og at der vil komme lidt sne i weekenden, så julehumøret rigtig kan få et hak opad :o)

Endnu engang tak for jeres kommentarer. Jeg bliver så glad for hver og en <3

11 kommentarer:

calmlund sagde ...

Skøn skøn die

kortmager sagde ...

Sikken en gave! Den die er godt nok lækker. Savl, savl...
Håber i undgår skader under den kommende storm. Her er alt klar... så kan man ikke gøre mere.

Annette / aka sagde ...

Det er altså nogle fine gaver I får i jeres lille eksklusive klub. Jeg fik 2 tuber Panduro-lim som jeg har ønsket mig. Og chokolade til H. Så vi kører på et andet blus - men ikke mindre spændende og svært at købe ind til.

Vi afventer også spændt hvad dagen bringer. E er taget ud at handle ind til grønkål til hele julen......så kan vi da få lavet det i aften, hvis vi ikke skal til julekoncert.
God dag til dig. Og hold jordforbindelsen..

Grete sagde ...

Den dies, fik jeg til min fødselsdag af Linda, jeg er rigtig glad for den, det er den jeg havde brugt på kortet, som blev vist den 2. dec.
Pas på dig selv ude i stormen.

Linda sagde ...

Ja Lone den er så fin den dies, jeg har set mange bruge den slags i siden på kortet.... Nok til nogle kort som ikke lige skal i en kuvert.
Jeg glæder mig til at se den brugt:-)
God dag

Lise sagde ...

Skøn die....den kunne jeg sagtens få brugt:-))))
Pas på dig selv i stormen:-))

Maryann Laursen sagde ...

COOL die, du har fået, den er da meget anvendelig synes jeg, så glæder mig til at se, hvad du finder på.
Her stormer det godt nok ret barskt allerede.

Dorthe sagde ...

Forskellen på den fra TH og denne er bare at denne skærer en strimmel ud du kan sætte hvor du vil på dit projekt - og TH´s mere laver en kant på papiret... - ehmm... giver det mening? *G*
Denne er superflot! Jeg er glad for min ihvertfald.

nedergaard sagde ...

Super lækker die

God dag i stormen

Karina Beck sagde ...

Uhh lækker die!

Mio sagde ...

Lækre die : ) mums