mandag den 23. december 2013

23. december - og de sidste gøremål skal klares :)

Ja, her går det stille og roligt, selvom vi selv skal holde jul for første gang nogensinde. "Drengene" har lige sat juletræet på fod, så det skal snart ind i stuen, så det kan blive pyntet. Småkagebagningen blev færdigt i går, de sidste julegaver skal have til/fra kort på idag og de sidste indkøb skal klares idag. Det ser sørme ud til, at vi når det hele uden stress og jag :)
(og jeg ved godt, at jeg ikke har nået julekortene endnu, men det må blive mellem jul og nytår, at de kommer ud :) )

Dagens gave var endnu et magnoliastempel - denne skønne kage. Jeg har flere stempler af Tilda og Edwin, hvor temaet er mad, så mon ikke også, at jeg kan supplere med en "bette kage" til dem ;)

Jeg har RIGTIG MANGE magnolia-stempler og jeg tænker, om jeg virkelig skal til at få ryddet lidt op i dem igen og sorteret dem endnu engang. Får jo sjældent brugt dem ... men det må komme i det nye år (sammen med alle de andre projekter), hvis jeg skal have ryddet op i dem!

Og se, hvad jeg fik af min skønne mand

Det er en ny kniv til min silhouette-maskine, som han åbenbart har vidst trængte til udskiftning, før jeg selv vidste det :) Nu skal vi bare finde ud af, hvordan vi får dem skiftet!!

Håber, I alle får en dejlig dag uden al for meget stress og jag <3

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejlige gaver du igen har fået.

NU må du altså til at male Magnoliaer til dine kort. IGEN.
Jeg erindrer noget med 3 grønne piger.....Var det ikke her ? - for lang tid siden.
Og den lagkage indbyder jo også til et trappekort......sammen med alle dine andre stempler.
Ja, mine ideer fejler ikke noget til alle dine scrapsager....haha. Så det var bare lige et par gode råd igen, igen.

Knus og god dag.

calmlund sagde ...

Der er heller ikke nogen grund til at stresse over julen :)
Fine gaver.
Jeg bruger ikke selv magnolia eller tilda eller hvad de ellers hedder - gider ikke og male dem :)
Har en del på en cd et sted som jeg kan printe fra hvis jeg har lyst engang imellem :)

Lise sagde ...

Jeg syntes også at du skulle til at bruge dine stemple, istedet for altid at rydde op i dem:-))))
Vi vil gerne se kort med dine nye stempler i det nye år:-)))
God dag og god jul til dig og din familie
Knus Lise

Mutte sagde ...

Fine gaver. Glædelig lille juleaften.

Linda sagde ...

Jamen sikke skønne gaver her dagen før jul:-)
Ja vi skal også til at pynte træet...jeg er igang med grøden.
Ha en dejlig dag

kortmager sagde ...

dejlige gaver. Her er alt klar - er lige bleven færdig med at bage. Mangler kun en fra/til kort. Vi skal holde jul hos vores yngste søn - så det hele skal slæbes derhen :-). Men vi slipper for madlavning. Det har jeg ikke noget imod... kan huske, hvor spændende det var for mig, at stå for julen første gang!

Mio sagde ...

Dejlige gaver , du skal se lige pludselig er lysten og tiden der igen til at farvelægge dine stempler : )
Rigtig god aften