fredag den 20. december 2013

20. december - og resten af familien får juleferie

Jeg havde håbet, at jeg skulle nå en masse i de tre feriedage, jeg havde før resten af familien også fik juleferie, men sådan gik det desværre ikke. Jeg har frosset, været træt og uoplagt og uden energi. Igår da jeg endelig satte mig for at lave julekort, nåede jeg et enkelt og var ikke tilfreds med resultatet, så jeg gik væk fra det igen. Jeg må bare erkende, at mine julekort ikke kommer ud før juleaften, men jeg har før sendt ud mellem jul og nytår og folk plejer alligevel at blive glade :)

Dagens gave er dette skønne Magnoliastempel, som helt sikkert vil blive brugt på julekort - måske først til næste år, men der har jeg jo også planer om at gå igang noget tidligere. Jeg kan da umuligt få et lige så omtumlet efterår/sensommer, som jeg har haft i år!

Jeg håber, I alle får en fantastisk weekend, hvor der kan blive ladet op til tirsdagens store dag. Tusind tak for alle jeres kommentarer. Jeg forsøger at komme retur og skrive hos jer, hvor det er muligt :)

10 kommentarer:

lam sagde ...

du er ikke den eneste der ikke har fået sendt kortene endnu ;O)
Skøn gave og god weekend til dig

Maryann Laursen sagde ...

Herlig kalendergave idag, og jeg tror der er mange i år, som er sent på den. HAr først selv fået sendt mine her til morgen, og kan kun krydse fingre for, at de når frem i tide, men ellers må de komme mellem jul og nytår.Vi kan jo desværre ikke trylle mere tid end vi har,

kortmager sagde ...

God bedring med dig!Det lyder næsten lige som stress - pas godt på dig selv. Vi vil så meget og for store mål.
Sød stempel.

calmlund sagde ...

Kender godt det med at fryse og være uoplagt - jeg har ikke fået lavet PL for november endnu selvom jeg har haft billederne i 2 uger :(
Satser på at få det lavet eller ihvertfald at komme i gang på mandag.

Annette / aka sagde ...

Vi er heller ikke på toppen her. Træthed, uoplagthed - og Erik gik i seng for lidt siden fordi han frøs.....
Jo julestemningen er ikke lige til at finde nu. Så du er ikke alene.
Jeg har skullet lave 3 babykort, og har tænkt på det en uge, haft med i scrapklub, har lavet 1 kort og det er ikke pænt......haha.
Så jeg er kørt træt i kort og scrap. Og juleferien bliver brugt til oprydning på scrapværelset. Det kan jeg vel finde ud af....måske !

Jeg håber I kan få en god juleferie sammen - og med hygge og frihed til jer selv.

Mutte sagde ...

Skønt stempel. Jeg stoppede for mange år siden med at sende julekort, da det gav mig så dårlig samvittighed, når jeg ikke nåede dem alle.

Mio sagde ...

Håber ikke du er ved at blive syg, der er alt for mange der er syge lige nu ÆV.
7-9-13 så er vi friske.
Dejligt stempel du fik idag : )

Lise sagde ...

Dejligt stempel og god bedring:-)))

Linda sagde ...

Jamen god bedring til dig...
Ja det er jo helt sikkert det rigtig trælse vejr som er skyld i den træthed og sløvhed.
Min tur til Vejle var fyldt med regn....nu skinner solen dog her i Nr. Snede

God dag

Karina Beck sagde ...

Dejlig gave.
Rigtig god weekend.