mandag den 9. december 2013

9. december - og sikke en mandag at begynde ugen med...

Ja, mandag kan bare være en træls dag og det er denne dag lidt. Der skal ske en organistationsændring på mit arbejde pr 1/1-2014, hvilket betyder at jeg får ny leder og ny chef. Det er egentlig ganske fint og jeg synes, det lyder rigtig godt og yderst fornuftigt. Idag fik vi så vores nye plan (hvor vi skal sidde henne) og hvor er det bare øv at skulle flytte fra, hvad jeg opfatter som det bedste kontor overhovedet, til et formodet MEGET VARMT kontor (sydvendt). Jeg trives bedst omkring de 20-23 grader og det kan jeg næsten holde den på her hvor jeg sidder nu (nordvendt), men det bliver ændret fremover ...
Vi er vist næsten 100 personer i to afdelinger, der skal sidde sammen, så det er naturligvis også noget af et puslespil at få til at gå op - men indtil videre har jeg kun hørt én, der er ok med den nye plads. De andre er trætte af deres nye plads, så det bliver da super spændende at begynde et nyt år :)

Nå - nok om det og i stedet til dagens gave. Idag fik jeg disse skønne skønne knapper, som jo perfekt kan suppleres med den mindre udgave, jeg viste d. 2. dec. Hvor er det bare lækre gaver, Linda. Tusind tak for dem :)

Jeg håber, I har haft en dejlig dag, selvom den jo har været temmelig grå i det øst/midtjyske. Tusind tak for jeres kommentarer - det er dejligt at læse og jeg forsøger også at få indhentet weekendens fravær på jeres blogge senere :)

4 kommentarer:

Lise sagde ...

Lækker gave...ja knapper kan man ikke få for mange af...de er super anvendelige:-)))))
God aften.
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Flot gave!

Annette / aka sagde ...

Dejlig gave, som sagtens kan bruges på både det ene og andet....

Ja, ingen slipper for omorganiseringer. Jeg synes, du er heldig at
1. beholde dit job.
2. blive i samme hus
3. beholde dine kollegaer

Sååååå, tænk lige over om det ikke kunne have været meget værre.

Bortset fra det, så havde det måske været rigtig smart og fornuftigt at spørge medarbejderne om, hvad de ønsker, og hvordan man kan fordele pladserne.....


Knus til fra Annette

Hanneby sagde ...

Knapper- dem kan man da altid bruge, - og de her de er rigtig fine. - træls med det kontor, -det betyder jo en hel del !