tirsdag den 17. december 2013

17. december - og sidste arbejdsdag i år :)

Ja, jeg har kun denne arbejdsdag tilbage - så står den på "ferie" ... eller det vil sige, at jeg holder fri for at nå alt det, jeg ellers ikke har nået!!

Jeg vil gerne skynde mig at sige, at jeg ved godt, at Linda ikke forsøgte at drille mig igår, men jeg har bare ikke set trykknapper blive brugt til scrap før, så jeg blev lige lidt "drillet" i form af manglende inspiration. Jeg kan dog allerede nu se, at det kunne være flot til feks gine (og jeg har jo tilfældigvis Tim Holtz gine die), så tusind tak for den første inspiration, Linda :)
Nogle gange kan man bare godt blive udfordret, fordi man ikke selv lige har set mulighederne - og sådan var det for mig med de trykknapper. Jeg glæder mig dog til at vise mine bud i det nye år, for jeg vil helt sikkert kaste mig over de trykknapper, når jeg får tid til lidt kreativiteter igen ;)

Dagens gave var denne skønne skønne die fra Marianne Design, som jeg har ønsket mig i over et år. Jeg er SÅ glad for at have fået den og jeg glæder mig nu endnu mere til at lave julekort

Håber, I andre får en dejlig dag. Min bliver nok lidt mærket, da det er idag jeg ville have haft termin, hvis ikke vandet gik for 5 måneder siden! Jeg ved godt, at der er nogle, der har det værre end jeg, men jeg har det slemt nok og vil have lov til at sørge over mit tab <3

12 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Den die har jeg først rigtig "opdaget" i år, og den er altså noget jeg kunne finde på at købe. Jeg har andre juletræer, men der er noget fint over faconen på netop denne die.


Ingen andre end dig, kan mærke hvordan DU har det, og hvor længe DU har brug for at sørge. Alle er forskellige - og det må man respektere.
Knus og tanker til dig.

calmlund sagde ...

Rigtig mange tanker til dig.

calmlund sagde ...

Rigtig mange tanker til dig.

Lise sagde ...

Lækker die....og god dag til dig trods alt.

Maryann Laursen sagde ...

Ja det er bare en super lækker die, som jeg også har og er rigtig glad for.
Mange gode tanker til dig idag, tror godt jeg ved hvordan du føler, idag er det nøjagtigt 10 år siden min mor døde, så jeg har også sådan en lidt træls følelse selv.

Mutte sagde ...

Mange varme tanker til dig.

lam sagde ...

Sender dig mange varme tanker og selvfølgelig har du lov at sørge

kortmager sagde ...

Mange varme tanker også herfra. Det er vigtig at sørge, så længe det nu tager, ellers kan man ikke komme videre.

Linda sagde ...

Uh Idag kom juletræet:-)
Så glæder vi os til at få julekort;-)

Håber dagen har været ok...

Knus

Signe Bendorff sagde ...

Åhhh ha, hvor kan jeg godt forstå dig... Uanset hvor langt man når i graviditeten så får man en helt særlig følelse. Jeg tabte selv et barn efter 2 mdr, og det er jo egentlig ikke noget særligt, men alligevel er der en følelse af tristhed... Jo længere man går, jo større bliver håbet og drømmene... Så jeg ønsker dig lige lidt medvind....

Mio sagde ...

Mange tanker til dig .

Karina Beck sagde ...

Flot gave i dag også.
Håber, at du har haft en god dag trods alt.