mandag den 16. december 2013

16. december - og snart er det tid til ferie

Idag har jeg fået noget af en drillegave - i hvert fald for mig. Jeg har nemlig fået disse

og for at sige det helt ærligt, så har jeg aldrig set dem blive brugt før i scrapverdenen, så jeg står helt på bar bund med ideer og skal da lige have fundet lidt inspiration, men så er det jo godt, at Pinterest er opfundet samt diverse blogs :)

Håber, I har haft en dejlig dag derude og tusind tak for jeres kommentarer. Jeg bliver så glad og overrasket, når jeg ser hvor mange der har lyst til at skrive lidt til mig. TUSIND TAK :)

10 kommentarer:

Signe Bendorff sagde ...

Kan godt forstå hvad du mener med en drillegave... Da jeg lige sad og tænkte på hvordan man kunne bruge dem, der tænkte jeg mandekort, og så bruge dem lidt ligesom man bruger pailletter....

Mio sagde ...

Sad også liiige og tænkte øh.... : ) forstår godt du tænker drillegave
Men på den anden side kan det jo bruges med lidt fantasi, Signe gav nogle rigtig gode ideer bruge dem som pynt ala knapper, halvperler, til herrekort måske men helt nem er den ikke men sjov : ))
Rigtig god aften her den 16 dec

Annette / aka sagde ...

Ja, det er en drillegave. Du får min fulde forståelse.
Men så må du jo til at tænke......haha. Det bliver spændende at se hvad du finder på engang.

Maryann Laursen sagde ...

Jeg synes da nu slet ikke det er så dum en ting, og skulle da nok finde på et par ting at bruge dem til tror jeg. Man skal bare prøve sig lidt frem, så kommer det, er jeg sikker på.

Diana sagde ...

Jeg tænker... Hvis man kan finde en måde at fastgøre dem - så vil de jo kunne bruges ligesom man bruger magneter eller "ritz-ratz"/burrebånd...?

Dorthe Thousgaard sagde ...

De an helt sikkert bruges på en sjov måde, ved bare ikke lige hvordan ;-) jeg er spændt på at se hvad du får ud af dem.

Mutte sagde ...

Sjov gave, spændende hvad du bruger dem til.

Charlie sagde ...

Hej og tak for din besked - husk jeg skal bruge din adresse til din pakkekalendergave fra OSH og endnu en gang til lykke. =0)

Linda sagde ...

Hmm....bestemt ikke ment som en drille gave...
Jeg har set dem blive brugt på herrekort, det er jo metal og hører i den rå afdeling, men samtidig er de jo fine på kort sammen med TH gine, symaskine eller lignende???

God dag

Lise sagde ...

Ikke en drillegave men en meget anvendelig gave. Herrekort - råt, damekort - sammen med giner, sytråd, spoler m.m., som knapper, til at samle to stykker papir og meget mere. God arbejdslyst:-))))
Knus