søndag den 15. december 2013

15. december - og juletræet er fundet

Dagens gave er denne skønne embossing folder, der hedder "Tied together". Tusind tak for den, Linda

Et lille close-up :)

Og her er det andet alfabet, jeg har lavet til børnehaven. Den ene af pædagogerne kan rigtig godt lide at tingene er lidt ekstra, så jeg fandt det skønne mønsterkarton derovre og fik lavet det her - og hun var glad og tilfreds. Det blev dog bare en dyr omgang, for jeg blev selv så glad for det, at jeg "måtte" købe en pakke til mig selv herfra :)

Håber, I har haft en dejlig weekend og klar til næste uges oplevelser. Jeg har heldigvis kun 2 arbejdsdage tilbage, inden jeg holder JULEFERIE :)


8 kommentarer:

Lise sagde ...

Ja den embossingfolder er bare skøøøn. Nu har vi den vidst alle sammen...og heldigvis for det:-)))))
Skønne bogstaver og tal du har lavet til børnehaven:-)))
God søndag aften til dig og dine:-))

Linda sagde ...

Jamen den fik du også ;-)
Hi hi det er nu sommetider ok at man ved lidt.

God søndag aften

calmlund sagde ...

Fantastisk embossing folder.

Fede bogstaver - men er de ikke skrøblige til en børnehave?

Annette / aka sagde ...

SÅ har I vist fået den folder alle sammen. Jeg har mødt den på mange blogge Den er også vildt flot og jeg har den heldigvis også.
Flot alfabet....slev om det blev dyrt !
God arbejdslyst. Det er jo til at overse.

Karina Beck sagde ...

Lækker gave.
Det er nogle flotte bogstaver, du har lavet. Er de lavet på Sille?

Jane sagde ...

Hej Lone
Det er en flot og anvendelig die, har selv brugt den til flere kort, og sikke et flot alfabet det kan du godt være stolt af, gid man var kommet så lang på sillen.ha en dejlig aften.

kortmager sagde ...

Dejigt embossing folder! Meget anvendeligt.

Annette Terney sagde ...

Dejlige tal og bogstaver. Den folder må lige på ønskesedlen