lørdag den 14. december 2013

14. december -

Dagens gave var denne formodede "skraldergave" :)
 

Hvorfor jeg tillader mig at kalde det for en formodet skraldergave er, at Linda havde nævnt, at hun ikke ville have få store gode gaver og så en masse skraldergaver, og da havde jeg allerede købt sådan en rulle tape! Jeg måtte derfor finde på noget andet, for jeg tænkte, at sådan noget tape sikkert var skralder - men det er det heldigvis ikke. Tusind tak søde - jeg glæder mig til at bruge det, for målebånd kan man jo altid få brugt. Jeg glemmer ikke, hvor meget vi jagtede målebåndet fra Tigeren, da jeg netop var begyndt at scrappe og skulle have det til et layout til Andreas :)

Håber, I får en dejlig lørdag derude

16 kommentarer:

Dorthe Thousgaard sagde ...

Dejligt med et målebånd og så som tape, love it

Annette Terney sagde ...

Målebånd kan man aldrig få for mange af. Som kuglepenne, så kan jeg aldrig finde mit

Linda sagde ...

Lige netop den her er jo ikke skralder gave:-)
God dag til dig

Annette / aka sagde ...

Haha. Lone, du må lære hvad der er skraldergaver - og hvad der ikke er.
Målebånd i pæne udgaver er da et must !
jeg har også Tiger-udgaven...og den er rigtig fin faktisk.
God lørdag.

kortmager sagde ...

:-) - skraldergave :-). Har også få fat i et par ruller...

calmlund sagde ...

Det er rigtig fin - tror også selv jeg har den rulle :)

Lise sagde ...

Lækker gave jeg har den både i tape udgaven og som bånd....og ingen af dem er skraldergaver:-))))
God lørdag til dig:-)))

Mio sagde ...

Rigtig fin gave og lige denne har jeg også : ))
Rigtig god 14 dec

lam sagde ...

skøn gave lige til at bruge

Jytte sagde ...

Dejligt med små, fine pakker ... et måleånd er da altid anvendeligt :)

God weekend :)

Jytte sagde ...

Dejligt med små, fine pakker ... et måleånd er da altid anvendeligt :)

God weekend :)

Karina Beck sagde ...

Dejlig gave. som bestemt er anvendelig.
God weekend.

Signe Bendorff sagde ...

Jeg har også dette tape... og det er bare fantastisk. Generelt er tape jo altid fantastisk ;)

rhh sagde ...

Målebånd kan man altid få brug for - vi var ude at kigge på møbler med datteren for nylig og kom hjem med 3 forskellige i papirudgaver, de skal gemmest til et PL-layout på et tidspunkt

Heidi Worsøe sagde ...

Sikke fint. Sådan en rulle må jeg også have fundet til min børnescrap

Heidi Worsøe sagde ...

Sikke fint. Sådan en rulle må jeg også have fundet til min børnescrap