lørdag den 21. december 2013

21. december - og nu går vi mod lysere tider :)

Ja, jeg har altid syntes, det var lidt vildt, at man gik mod lysere tider allerede inden man havde fejret juleaften, men der går da også lige et par dage, før vi mærker den store forskel ;)

Jeg har jo næsten glemt at få blogget idag. Det sker vist bare, når først familien kommer hjem og vi får travlt med andre projekter!
Dagens gave er denne skønne chipboard

Jeg har selv ønsket mig den - uden at vide, hvad jeg skal bruge den til. Har ikke lige umiddelbart et projekt, men det gør heller ikke noget. Så kan jeg rigtig nyde den og tænke over, hvordan den bedst muligt skal bruges. Tusind tak søde Linda :)

Håber, I andre nyder weekenden/juleferien. Vi har stadig nogle ting, der mangler at blive gjort, før vi er klar til vores gæster på tirsdag, men det ser absolut overskueligt ud, så ingen stress herfra.

Mange mange tak for jeres skønne kommentarer. Jeg nyder at læse hver og en og det varmer langt ind i hjertet, at I gider at bruge lidt tid på det <3

5 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

yes nye lyse tider, kan næsten ik vente - tak for dit besøg hos mig. du ønskes en dejlig jul og et godt nytår til dig og dine.

Linda sagde ...

Jeg glæder mig til at se denne her blive brugt...
Ja vejret har været og er stadig trist men det går nu heldigvis den anden vej

Annette / aka sagde ...

Det bliver spændende at se hvad du vil lave med den fine chipboard.
God dag til dig.

kortmager sagde ...

hvad bruger man sådan en til?

Lise sagde ...

Glæder mig til at se hvad du får brugt den til:-)))
God søndag til dig.
Knus