torsdag den 12. december 2013

12. december - og en dag i stjernernes tegn

Ja, det bliver et kort og hurtigt indlæg her inden dagen er helt omme....

Dagens gave i pakkekalenderen var disse skønne stjerner - SUPER FEDE, så tak Linda

Derudover fik jeg flg. stjerner i pakkekalenderen fra min mand. Jeg er vild med stjerner, så det er jo super fedt at få to slags på samme dag :)
 

Jeg fik i morges færdiggjort et sæt bogstaver og tal til børnehaven, så nu vil jeg se, hvor lang tid, det tager at lave skyggerne til. Jeg tror, de bliver fede, men den ene af pædagogerne kan godt lide, at det er lidt lækkert, så jeg så det jo straks som en dejlig mulighed for at vise dem lidt lækkert ;)
I skal nok få lov at se dem, når de er færdige :)

Tusind tak for jeres kommentarer. Det er med stor fornøjelse, hver gang jeg ser, at der er kommet endnu en kommentar.

4 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Stjerner er jo nu altid brugbare til et hvilket some helst projekt, uanset årstid, så de kan altid bruges.

calmlund sagde ...

hvor får du mange lækre træting - og de stjerner er altså også bare super lækre.
Det bagestjernesæt har jeg også og de er rigtig fine.

kortmager sagde ...

Du har fået nogle søde ting i kalenderen. Jeg eklser stjerner- lige nu prøver jeg at lave en stjerne i quilling. Det driller - men det er meget sjovt alligevel. Jeg skal nok blive færdig med den!

Annette / aka sagde ...

Tak for kort indlæg på en travl aften.
Flotte stjerne i massevis. heldige dig.
Knus.