fredag den 13. december 2013

13. december - FREDAG D. 13.!!

Ja, hvordan kan man dog få en fredag d. 13. i december måned? En uhyggedag i hyggens måned! Jeg skal endda til julefrokost med mit arbejde i eftermiddag/aften og jeg er slet ikke i humør lige nu! Jeg håber, jeg bliver det ... men noget af det, der slukker humøret lidt er nok, at vi skal til fødselsdagsbrunch i morgen formiddag og julefrokost igen i morgen aften! Jeg føler mig træt allerede inden .... Jeg har normalt to julefrokoster om året og i år ligger de lige i samme weekend.
Nå - jeg vil finde festhumøret frem her i formiddag med masser af skøn musik, så mon ikke den rette feststemning er klar kl 12.30, når middagen begynder :)

Dagens gave er disse fine kageservietter. Dem skal jeg nok få brugt

Dagens gave til Andreas var et "plastkøkken" med 50 dele. Da jeg så det, mente min mand ikke, at det var relevant længere, for så meget leger Andreas ikke med sit køkken længere. Jeg gik og tænkte over det og besluttede mig for, at han altså skulle have det alligevel! Han åbnede gaven og skulle bagefter spise sin morgenmad, men det havde han nærmest ikke tid til, for han ville igang med at lege. Heldigvis for ham havde hans mor lidt travlt og lidt flere ting, hun gerne ville have ordnet, inden de tog afsted, så nu sidder han og hygger sig og laver mad og drikke til mig. Jeg tror, det var godt, jeg mærkede efter - for det ser ud til at være et hit :) 

Håber, I får en dejlig dag og fantastisk weekend - og at I har nået gårsdagens lidt sene indlæg ...

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja ja, Lone. Vi ser det hele.....haha.
Det ser da ud til du har ramt rigtigt med Andreas gave. Der er til mange timeres ro.

God fornøjelse denne weekend.
Mit weekendprogram: Jeg skal til samtale om min fars udskrivelse i dag, til familiefødselsdag i morgen, på date med Henriettes ven og til kaffebord i familien søndag. Og så vil vi se om vi kan finde gulvet her i huset og få strøget en kæmpestak tøj.
Jeg vil godt bytte program med dig.
Tænk lige over det, når du er ude at more dig.....
Knus - opfør dig pænt og pas på dig....

calmlund sagde ...

Rigtig god weekend - jeg skal bare pakke julegaver ind og lave til og fra kort.

Mutte sagde ...

Rigtig god fornøjelse med julefrokosterne.

kortmager sagde ...

Det ser da ud til, at han hygger sig rigtig meget med sit nye legetøj! God fornøjelse med julefrokosterne. I morgen skal jeg have gæster til juleforkost kl. 13 - og kl. 19 skal vi til julefrokost hos min mands arbejdsgiver... ikke lige det, jeg har mest lyst - men det skal nok blive sjovt, når man først er kommet af sted.

Maryann Laursen sagde ...

De køkkenting er næsten altid et hit, da de fleste børn bare såå gerne vil efterligne os, sådet var godt du holdt ved.
Lækker og meget brugbar gave også.
God julefrokost både i dag og i morgen. Her er de fleste af tøserne ankommet, og vi skal lave julekonfekt og knas hele week-enden, så jeg skal nok få min sag for her også LOL.

Linda sagde ...

Det var jo nogle skønne gaver du har fået og et dejligt køkken til Andreas.
Håber at weekenden bliver super hyggelig.

Knus