onsdag den 18. december 2013

18. december - og min første feriedag er begyndt :)

Tusind tusind tak for jeres kommentarer igår. De varmede så meget <3

Idag er min første feriedag og hold op hvor har jeg mange gøremål! Jeg er spændt på at se, hvor mange af dem, jeg når :)

Dagens gave er denne skønne die

Det sjove ved den er, at det er en af dem, jeg har ønsket mig, uden at have et specifikt projekt i tankerne. Måske fordi man drømmer sig til sommer og sol - jeg er i hvert fald rigtig glad for den, så tak søde Linda :)

Håber, I får en dejlig dag derude. Jeg glæder mig i hvert fald til en dag lige efter mit hoved ;)

9 kommentarer:

Lise sagde ...

Fantastisk die....kan den evt. lånes:-))))
Nyd din ferie...vi er nogle der arbejder endnu og også mellem jul og nytår:-))))))
Nyd dagen den er din:-))))

kortmager sagde ...

Du må nyde din ferie! Det er godt nok en sød die - og ja, du tænkte nok på sol og sommer... God ferie

Annette / aka sagde ...

Rigtig god ferie til dig. Nyd alle dagene....de går så hurtigt.
Den die er da så fin. Så må du i gang med sommerkort.

lam sagde ...

skøn gave og rigtig god ferie

calmlund sagde ...

HVor er den sød den die og rigtig god ferie - jeg venter lige til på fredag eftermiddag :)

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig god ferie, og ja nyd den for de får desværre altis så hurtigt ende og man når aldrig, det man egentlig havde bestemt sig for alligevel.
Den die er da godt nok rigtig cool og skriger da på at blive brugt til et rigtigt sommerkort, eller måske et fint ferie LO?

Mutte sagde ...

Skøn gave, kom sol, kom sommer!!!

maria sagde ...

Hvor er det en skøn gave :-)

Mette sagde ...

ej- hvor er den sød...man kommer i sommerstemning :-)