torsdag den 19. december 2013

19. december - og min Mormor kunne være blevet 100 år idag!

Ja, alder er noget særligt og mærkværdigt, men heldigvis fik vi mange gode år, eftersom hun blev 90 år og endelig kunne forenes med min Morfar, der var død 21 år inden og som hun savnede voldsomt i alle de år. Jeg vil nu tænke på alle de gode oplevelser i stedet for savnet, for dem var der heldigvis mange af <3

Dagens gave er denne skønne die, der "tilfældigvis" passer med gårsdagens bikini ;)

Ih, hvor jeg dog glæder mig til at få lavet nogle feriealbums. Det må være i det nye år, at jeg når det (så må vi se, hvor godt det gik om 1 år ;) )

Jeg vil kaste mig over julekortene nu (er det ikke ved at være på tide??), da jeg intet nåede af det igår. I stedet fik jeg sat lidt skik på huset. Det var nu også tiltrængt, men ikke lige, hvad jeg synes, min første feriedag skulle gå med, så idag vinder min stædighed og kreativitetssans :)

God dag derude og tusind tak for jeres kommentarer. Det er en stor glæde og fornøjelse at læse dem og jeg forsøger at komme retur og skrive kommentarer hos jer, hvor det er muligt :)

9 kommentarer:

Tina sagde ...

Så skønne de dies er, synes de vinder for hver gang jeg ser dem.
God fornøjelse med at være kreativ, jeg vil endnu en gang rydde op og ud i mit Scrap
God dag til dig søde
Knus

calmlund sagde ...

Min mormor blev 95 for 1 måned siden - men hun ønsker ikke at leve mere. Hun er slet ikke den mormor mere som jeg husker :( Det er trist.
Hun blev enke tilbage i 1982.
Søde dies - spændt på at se hvad du får lavet.

Annette / aka sagde ...

Ja, nu skal du altså også til at lave sommerkort....men først lige juletingene færdige. Så ingen grund til ikke at være kreativ.

Bortset fra det, så når jeg ikke at scrappe her i december......og jeg skal ikke engang på arbejde.....haha. Utroligt at du kan nå det hele......

lam sagde ...

lækker dies

Lise sagde ...

Julekort først....derefter kreativiet.....planlægning:-)))
Søde dies til sommer LO + kort.
God dag...her har vi giga-travlt...men det er skønt:-))

Mio sagde ...

skønne dies, og rigtig god dag : )

Maryann Laursen sagde ...

Lækker die sæt , det skal nok blive sjovt at tænke sommer her, mwns det er så koldt, og forhåbentligt kan det hjælpe lidt på kulden ha ha ha.
Men som de andre siger, først skal jule lige overstås. God feriedag til dig.

Linda sagde ...

Ja de er fede de dies...har dem jo selv😊

Har du fået ordnet julekortene?
Jeg nyder at det er ferie nu, rigtig skønt .
God aften

Knus

kortmager sagde ...

De matdcher jo perfekt din "bikini die" .-).