onsdag den 11. december 2013

11. december - og julestemningen begynder så småt at komme

Ja, hvor er det dog dejligt at begynde at glæde sig til jul. Normalt er jeg en rigtig glad JULEgris, som bare ikke kan få nok af jul og alle de hyggestunder, det medfører. I år føler jeg mig bare træt og energiforladt og dermed også ideforladt i forhold til det kreative. Jeg kan ikke finde ud af at lave julekort - intet ser godt ud, mine juledekorationer er det mest forfærdelige, jeg har set længe fra mine hænder .... ja, det er bare sagt på godt jysk rigtig TRÆLS! Jeg har aldrig været typen, der blev vintertræt/deprimeret, men de seneste 5-8 år synes jeg, det er blevet lidt værre for hvert år! Jeg frygter, hvis jeg bliver 100 år, hvordan det så ser ud ;)
I går aftes var jeg til scrapclub ved Unikscrap og jeg var slet ikke motiveret, men det var rigtig hyggeligt og jeg fik styr på en opgave, jeg har gang i og som I nok skal få lov at se, når den er færdig og givet. Derudover har jeg om 1 uge JULEFERIE og jeg tror, at det hjælper gevaldigt på mit julehumør :)

Noget af det, der heldigvis kan hjælpe derudover er at åbne dagens pakkekalender (og jeg får jo egentlig to, da min mand har overrasket mig i år), og se her, hvad sødeste Linda har købt til mig. Min drengs reaktion (4 år) var "næ stjerner - det er ligesom mig". Han er også vild med stjerner (gu ve' hvor han har det fra ;) ), så skøn skøn gave. Tusind tak <3

Da jeg fandt ud af, at Tina og Linda også ville komme i scrapclub igår, fik jeg pludselig travlt med at få deres julegaver færdige - og her tænker jeg til/fra-kortet. Jeg havde ingen ideer, men tænkte, at jeg havde set noget på Hobbybodens blog, så ind og lure og der viser det, hvor vigtigt det er med blogs og deling af kreative ideer for videre rundt som her, hvor jeg blev godt inspireret. Jeg fik lyst til at lege med mist (vist for første gang) og sværte, og resultaterne blev flg:
Tinas

Lindas

Jeg synes selv, at de blev ok - jeg skal i hvert fald prøve lidt mere, så heldigt at Unikscrap også sælger "mist", så jeg lige kunne få lidt nye farver med hjem til mine julekort, jeg ikke har fået lavet endnu ;)

Og se så lige, hvor heldig jeg var. Jeg var den sidste, der fik rejst mig efter kaffen og på vej ind for at scrappe videre så jeg flg punch, som jeg da lige skulle se nærmere på - og sørme om ikke den kun kostede 50,-!!! JA!

Den er temmelig stor (se i forhold til en af de STORE Martha Stewarts), men jeg tænkte, at til den pris skal den da prøves :)

Jeg håber, at I får en dejlig dag. Jeg glæder mig til min :)

12 kommentarer:

calmlund sagde ...

Kender godt det med humøret - har hørt at en "lyslampe" kan gøre en kæmpe forskel (har dog ikke selv prøvet en endnu)
Lækre stjerner og fantastiske til og fra kort.
Fed punch selvom den er stor :)

Annette Terney sagde ...

Hej Lone
Ja, desværre så er der mange - incl. mig selv, sagde hunden, som rammes af vinterens mørke.
Bortset fra det, så er det flotte kort og en fantastisk punch.

Linda sagde ...

Ja de stjerner er fede... Måske skulle de på min ønskeliste;-)
Godt kup du fik gjort:-)
God dag

lam sagde ...

lækker gave og dine tags blev rigtig fine

Jeanette sagde ...

Super flotte tags. Det har du da gjort godt.
Jeg har også prøvet at humøret Singer til jul.
Håber ferien vil gøre godt for dig.
Fede stjerner. Endnu et behov. :0)
Spændende om du bliver glad for punchen.
God dag til dig.

Lise sagde ...

Rigtig lækre tags du har fået lavet og søde stjerner du har fået.
Selvtak for en hyggelig aften i går :-))
Knus Lise

Maryann Laursen sagde ...

Jeg tror desværre at rigtig mange mennesker føler som dig. Jeg har heller ikke selv haft den mindste lyst til noget i år og bare været skide træt og uoplagtog har INTET gjort til jul her endnu, og vi plejer også at jule overalt både ude og inde, men orker bare heller ikke i år.
Men dine tags er bare rigtig flotte begge to. Håber vi alle når at finde gejsten før julen er her.
Há en rigtig god dag.

Mutte sagde ...

Håber at du hurtigt får humøret igen. Dine tags er smukke. Rigtig god dag.

Annette / aka sagde ...

Flotte tags du har lavet efter at have set en god ide...jamen, det er jo lige det vi kan gøre på andre blogge: Finde inspiration, og så lave vore egne ting.
De stjerner kunne jeg sørme også godt have brugt. Super gave.

Her vil julehumøret heller ikke indfinde sig. Det er bare arbejde der skal gøres.
Aner ikke hvad der sker.....men håber vi når det i år.

Mio sagde ...

Fine tags du had laver, go dejlig gave : )
rigtig god 11 dec

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dit nye legetøj.
Flotte tags.

kortmager sagde ...

den slags punch har jeg aldrig set før. Dejligt, du fik fingrene i den.Det er supersøde tags, som du har produceret.