tirsdag den 24. december 2013

24. december - og i aften er det juleaften

Ja, i aften er det juleaften og hvor bliver det dog skønt. Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg har en dreng der glæder sig endnu mere :)

Dagens gave er denne skønne kniv fra Martha Stewart. Jeg tænkte, at jeg har jo en skærekniv, så det er da fuldstændig unødvendigt at give SÅ MANGE penge for en kniv ... indtil jeg fik den i hånden! Derfor kom den hurtigt på ønskesedlen for snart et år siden, da jeg synes, det er en rigtig forkælelsesgave, som jeg ikke selv vil købe, så 1000 1000 tak søde Linda - både for denne totalt lækre kniv men også alle de andre gaver. De har været så fantastiske, at jeg også gerne vil være med til næste år. Ønskesedlen er igang med at blive udarbejdet :)

Derudover fik jeg min gevinst fra OSH med posten igår med alle disse skønne sager. Jeg er nu mest glad for det lille Fizzy Moon bamse stempel. Den er ganske enkelt for kær <3

Sidst men ikke mindst vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul og sige tusind tak for alle jeres skønne kommentarer - både her i december (hvor jeg har fået blogget hver eneste dag!!) men også for alle dem i årets løb. Det varmer og glæder mig langt ind i <3 :)
Dette er vores juletræ i år med en masse hjemmelavet juletræspynt gennem flere år fra Andreas. Hvor er det dog skønt at finde det frem, som han lavede som 1-årig, 2-årig og 3-årig. Igen i år har han lavet en del i børnehaven, så det er vigtigt at huske at skrive årstal på, så vi kan huske det om mange mange år :)

9 kommentarer:

kortmager sagde ...

Rigtig god jul og godt nytår til dig og din familie. Det er godt nok et flot juletræ!

Maryann Laursen sagde ...

Også en rigtig god jul til jer alle sammen ehrfra. Håber I får en fantastisk jul.

Mutte sagde ...

Jeg ønsker dig og dine en glædelig jul og et godt nytår.

Mio sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine : )

calmlund sagde ...

Sikke du frister med den kniv :)
Rigtig glædelig jul til Jer.

Karina Beck sagde ...

Det er dejlige gaver, du har fået!
God jul til dig og familien.

Linda sagde ...

Glædelig jul til dig og familien.
Tak for dine gaver gennem december, de har været super og ikke mindst den Idag:-)
Sætter stor pris på at du har været jorden rundt for mig:-)

God aften til jer

Knus

Annette / aka sagde ...

Jeg håber I havde en dejlig juleaften sammen - og at alt gik fint.
Fortsat god jul til dig og dine.
Knus fra Annette

Lise sagde ...

Jeg håber I havde en dejlig juleaften sammen - og at alt gik fint.
Fortsat god jul til dig og dine.
Knus Lise