søndag den 22. december 2013

22. december - og hvor jeg dog glæder mig ..

Vi skal jo for første gang selv holde juleaften og jeg glæder mig SÅ meget. Også fordi at der IKKE er hvid jul (!!!!!) men det betyder, at mine forældre kan komme, hvilket betyder meget for mig og vist også for min dreng :)

Det ser ud til, at vi har styr på det hele og ikke har stress og jag her - måske takket være mine uundværlige lister ;) Og det er jo en fornøjelse at strege en aktivitet ud, når den er færdiggjort. "Drengene" er i køkkenet lige nu og har gang i brunkagebagningen, så nu har vi vist også fået klaret småkagebagningen :)

Dagens gave er dette skønne magnolia-stempel, hvor Tilda sidder i sportstøjet (formentlig fodbold). Jeg har bænken, jeg har målet og jeg har Edwin, der spiller, så nu kan jeg da rigtig få lavet et stort kort ;)

Jeg har selv gang i en lille gave takket være "Giv det videre/Pay it forward" på facebook i januar måned. Jeg har ikke fået gjort noget ved det, så nu er det vist ved at være tid. Det er lidt Anthon Berg Blomme i madeira, som bliver pyntet - og jeg skal nok vise billeder, når den er blevet afleveret :)

Ha' en dejlig søndag derude. Her står den på familiehygge...

9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Lyder som om I får en rigtig hyggejul hos jer. Jeg er også en af dem der er glad for at der IKKE er hvid jul. Jeg HADER bare det kolde hvide stads LOL. Og såååååå cute et stempel du fik her også.
Håber du får en rigtig god dag.

Gitte sagde ...

det lyder til at det bliver en dejlig jul hos dig. :-)

Linda sagde ...

Glæder mig til at se det store kort:-)
God søndag

Mio sagde ...

Lyder godt at dine forældre kan komme : ) men jeg ville nu gerne havde haft det bare en lille smule Hvidt : )

Annette / aka sagde ...

Dejligt du har styr på det hele, for der er meget at organisere omkring en juleaften. Men hyggeligt at få lov !
Nu skal du da lave et trappekort med en fin lille opstilling af alle de fodbold/bænk osv....-ting. Det er da oplagt.

Anjashobby sagde ...

Dejligt med gæster, vores kommer helt fra Italien så vi er også glad for der ikke ligger vildt med sne.
Anja

Dorthe Thousgaard sagde ...

Det bliver så hyggeligt for jer, det er vidunderlig at holde jul selv. God fornøjelse og god jul

Dortesjs sagde ...

I får en rigtig hyggejul hos jer er jeg da sikker på.
så rigtig god jul til dig og dine
altid så dejligt med søde gæster ;O))

Lise sagde ...

Glæder mig til at se kort med dit nye stempel.
Skønt at fejre juleaften for familien og godt at I er ved at være med:-)))
God lillejuleaftensdag til dig og familien.
Knus