lørdag den 7. december 2013

7. december - og vi hygger

Ja, jeg havde jo næsten helt glemt at få blogget dagens skønne skønne gave, for Andreas fik igår kortspillet UNO og idag brætspillet Zoopanic (hvor dyrene har flyttet bure og så skal "hjælpes" hjem) i sin pakkekalender, så vi har bare siddet og hygget og spillet. DET er kvalitetstid for mig :)

Tilbage til MIN pakke - den skønneste stjernedie fra Dienamic, som jeg har ønsket mig længe. TUSIND TUSIND TAK LINDA! Jeg har dog spellbinders stjernen, men jeg er ikke helt tilfreds med formen på spellbinders, så da jeg fandt den fra Dienamic, passede den bedre til mit hoved. I andre tænker måske ikke over det, men jeg foretrækker, at der er 5 spidser på en stjerne og at spidsernes "sider" går i lige retning og ikke skævt (har prøvet at vise det på billedet med spellbinders stjerner med de sorte streger). Er det noget, I andre tænker over med jeres dies?
Egentlig har jeg ikke tænkt mig at vise, hvad jeg får i pakkekalender fra min mand, men I skal nu have lov at se dagens gave - en skøn bageform, så vi kan bage biler. Nogle af jer ved måske, at jeg har været på et kagepyntningskursus i juni måned og synes også, at det er sjovt. Det bliver dog aldrig så professionelt, at jeg sælger ud af dem som så mange andre, men herhjemme til hyggebrug kan jeg godt lide det, så super lækker gave

Håber, I andre har en lige så skøn weekend, som vi har. Hvor jeg dog nyder at være hjemme uden planer. Det betyder nemlig, at vi både får hygget, klaret nogle af de praktiske opgaver og generelt gør, lige hvad vi har lyst til i en hel weekend :)

Tusind tak for jeres kommentarer

9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Det er da en fed kageform, du har fået her. Glæder mig til at se en kage derfra engang også ha ha ha.
Há en rigtig god week-end så.

calmlund sagde ...

Lækker die og må give dig ret i at Dienamic dien er bedre.
Skøn skøn kageform.

kortmager sagde ...

LOL, den er bare for sød, den bageform! :-). Har aldrig tænkt over det med liniere i stjernen...

Vivi sagde ...

Jeg er også selv den lykkelige ejer, af den stjerne-die - og jeg har det som dig med stjerner - de er flottest når de er lige.

Annette / aka sagde ...

Jeg har nu aldrig tænkt over de former....surprice ! men det overrasker mig ikke at du har...haha. Jeg kender en der kunne have sagt det samme ! Nørder med ingeniørhjerner.

Mio sagde ...

Den die har jeg også og den er super alvendelig ; ) fed kageform dejligt med nyt legetøj.

Linda sagde ...

Dejligt at der igen var en pakke som blev godt modtaget:-)
Nu er der måske en anden som er heldig at købe dine brugte spellbinders stjerner:-)
Lyder til at dagen har været super

Grete sagde ...

Skønne gaver du har fået i dag.
Dejligt med sådan en weekend, hvor man kan få ladet "batterierne" op.

maria sagde ...

Sikke nogle skønne gaver :-)