fredag den 6. december 2013

6. december - og dagen derpå!!

Puha for en dag, aften og nat! Det kan godt ske, at "Bodils" maks var kl 19 i Silkeborg, men jeg synes godt nok også, hun havde fat igen i nat ca kl 4!
For første gang nogensinde har vi fået en skade efter et stormvejr! Det er heldigvis "kun" en tagsten - det ser det i hvert fald ud til fra jorden, så jeg håber ikke, at der er for mange følgeskader, men jeg havde lige inden nået at sige til min mand, at for første gang var jeg utryg (og jeg har ellers været hjemme til en del blæsevejr i de 6 år, vi har boet her!)

Heldigvis er det vist ovre nu og vi fik heldigvis lidt sne med, så helt skidt var det da ikke :)

Dagens gave var disse skønne blomster i pigefarver.

Så har jeg slet ikke fået vist jer vores pakkekalendre i år. Vi er jo så heldige, at der er hele 4 af dem (og de to af dem er mine :), men så har jeg ingen chokoladekalender, hvilket både mand og dreng har - jeg vil nu også hellere have gaver end chokoladekalender ;) ), men så lækkert ser det ud i vores stue (og nej, klodskasserne kunne nok udskiftes til noget andet og flottere, men det er nemt og praktisk)

Ha' det godt derude - pas på jer selv og hinanden og jeg håber, at I får en fantastisk weekend.

8 kommentarer:

kortmager sagde ...

Ohhh, det ser da bare for godt ud med alle de pakker!!!!!!!!!!!!!

Linda sagde ...

Ja så er der blomster til lidt pige ting:-)
Sikke mange skønne gaver, og der gemmer sige dejlige sager ikke:-)
God dag

Mio sagde ...

dejlig gave go hold da op der er kanlendergaver for alle pengene fedt ; )

calmlund sagde ...

Sikke mange gaver - sådan ser der næsten også ud hjemme hos os :)

Maryann Laursen sagde ...

Hold da op, der er da godt nok mange pakker, men hvem elsker ikke dem?
Her stormer det nu ret lystigt stadigvæk, og hørte da lige i nyhederne, at det skulle blive storm op til orkanstyrke igen sidst på dagen og med mere sne og slud i aften, men håber nu godt nok, de tar fejl. Synes vi har fået nok nu.

Annette / aka sagde ...

Hold da op en masse lækre pakker. I må da skulle tidligt op for at nå alle dem. Sjovt og hyggeligt - og skidt med det pyntelige.......det er mindre vigtigt end indholdet.

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det vildt ud med alle de gaver!
God weekend til jer.

Grete sagde ...

Sikke da en masse pakker :-)
Lækre blomster