mandag den 2. december 2013

2. december - og ugen er igang!

Mandag morgen i december er bare ikke en god cocktail. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har bare lyst til at hygge hele december måned og så er det lidt træls at skulle stå tidligt op og bruge al sin sparsomme tid på at arbejde, når man nu kunne være hjemme og hygge med familien. Men pyt - sådan er det jo, så det gælder om at få det bedste ud af situationen :)

Dagens gave var disse skønne træknapper. De er forholdsvis små, men jeg synes, de er vildt søde og kære. Glæder mig rigtig meget til at få dem brugt!

Håber, I får en dejlig dag derude. Hvis du har tid og lyst til at skrive en kommentar, vil jeg blive utrolig glad :)

11 kommentarer:

calmlund sagde ...

Hvor er de lækre de knapper - ville være fantastiske som pynt til PL :)
Men ja har også mest bare lyst til at være hjemme og hygge i stedet for at arbejde - men som du jo selv skriver så er det jo bare sådan det er.

Maryann Laursen sagde ...

De er da bare rigtig fine til masser af ting.

Mio sagde ...

Dejlig gave, som kan bruges til meget forskelligt ; )
Rigtig god 2 dec, trods arbejde ; )

Lise sagde ...

Skønne knapper med mange anvendelses muligheder:-)))

Linda sagde ...

Dejligt du er med her fra morgenen:-)
Ja jeg er spændt på at se hvad de skal bruges til;-)
God dag
Knus

maria sagde ...

Sikke en dejlig gave :-)

Signe Bendorff sagde ...

Fine knapper... De er jo altid anvendelige :)

Karina Beck sagde ...

Dejlig gave.
Du må have en god aften.

lam sagde ...

skønt med sådan en pakke

Grete sagde ...

Skønne små knapper.
Ja du har ret, arbejde tager for meget af vores hygge/scrappe tid, specielt i december.
God dag til dig

kortmager sagde ...

du skal nok fonde på noget at kunne bruge disse knapper.