onsdag den 4. december 2013

4. december - og sikke en skøn dag, det bliver :)

Ja, det bliver en rigtig skøn dag - i hvert fald hvis man måler på pakkekalenderens indhold, for se lige hvad jeg nu har fået fingre i




Jeg faldt for den allerede første gang, jeg så den ved Hobbygården - måske fordi jeg er lidt af en bonderøv/vokset op på en gård. Synes, den er vildt flot og super anvendelig. TUSIND TUSIND TAK Linda! Det er en af de gaver, der vil stå højt i erindringen, når denne december er svundet bagud :)

Og jeg beklager, at jeg ikke vidste, at der var hyggeglas med til Convention. Jeg har bare ikke bemærket Lise og Gittes hyggeglas - men nu har jeg også et :)

Så må jeg vist også hellere lige nævne, at jeg jo næsten fik ekstra gaver i går. Godt nok har jeg selv købt og betalt dem, men se hvad jeg hentede på posthuset og hvad der stod udenfor døren, da jeg så kom hjem

Og indeni var der skønne skønne scrapsager fra Hobbyjunglen:

og julealbumskittet (kurset blev desværre aflyst) 

og scrapkittet for december fra Picturing The World.

Derudover blev jeg færdig med bogstaverne til børnehaven i går aftes, som er skåret ud på silhouetten. Jeg er sikker på, at de vil skabe glæde ved børnene ... og så mangler jeg jo bare 3 sæt mere + 4 x tal :)
Det er lidt svært at se, men jeg har lavet matter/skygger med kvistkarton (havde ikke så meget sort)

Håber, I andre får en lige så fantastisk dag som jeg forhåbentlig får.

22 kommentarer:

calmlund sagde ...

WAUUU en fantastisk dag med lækker die og alle de super fede scrapting du har fået.
Flotte flotte bogstaver. Hvad er det meningen børnehaven vil bruge dem til?

Annette / aka sagde ...

Hold nu op for en masse lækre ting du har fået i dag. Vildt meget på en gang !
Det kornneg er også bare så fint. Jeg lånte Pips i går og fik standset ud.

Fine bogstaver og jeg kan godt se skyggerne. FLOT.

kortmager sagde ...

ohhh... sikken en gave at få! Og sikken et spændende indhold i de pakker! Det er næsten ligesom jul! Flotte alfabeter - og ja, man kan sagtens se matten. Hvor mange set har du lavet?

Mette sagde ...

Det er jo ligesom juleaften :-)
Skønt december-kit, skal du lave en DD ?

lam sagde ...

du har da vist tage forskud på juleaften med alle de skønne gaver ;O)

Dorthe sagde ...

Oooh ja - den die er bare for lækker - det er stadig en af mine favoritter.
Hold nu op en masse lækre pakker du fik i går - sikke meget lækkert nyt legetøj!

Lone T Ørnstrup sagde ...

Jeg tror nok, at de "bare" vil hænge dem op på væggen. De havde nogle MEGET STORE og lidt slidte, før de flyttede rundt, så jeg tilbød at lave nogle nye og så ønskede de, at de var lidt mindre.
Pædagogen blev meget glad for at få dem her til morgen og alle børnene omkring hende var meget interesserede i dem - så måske er det en måde at lære alfabetet :)

Lone T Ørnstrup sagde ...

Jeg har kun lavet 1 sæt, men har fået bestilling på 3 mere, så der er et sæt til hver gruppe/stue og et til storebørnsgruppen (dem, der skal begynde i skole til sommer).
Derudover har jeg tilbudt også at lave dem med tal

Lise sagde ...

Lækker gave og skønne ting du har købt...glæder mig til at se hvad du får lavet af dem:-)))
Ses vi i aften:-)))

Lone T Ørnstrup sagde ...

Jeg får ikke lavet en december daily - for jeg får ikke skrevet i den hver dag! I stedet vil jeg nok lave et minialbum, så jeg kan klistre billeder ind fra julen - men om det lige bliver i år eller først til næste jul ved jeg ikke ... Jeg har jo også julealbumskittet fra kurset og .... ja, jeg har mange gode ideer og materialer :)

Julie aka loxx sagde ...

det var da nogle lækker gaver du fik i går og i dag.. :D man misunder næsten de pakkekalender i får..

Dorthe Thousgaard sagde ...

Hold fast, hvor mange lækre ting du har fået, er helt misundelig ;-) der bliver nok at få dagen til at gå med. god hobbydag :-)

Annette Terney sagde ...

Weeee! Its finally Christmas again! Sikken nogle skønne gaver! Jeg er vild med din die.
God arbejdslyst

Linda sagde ...

Skønt du kan bruge dit ønske:-)
Og sikke mange skønne ting du har fået, må se det tættere på nå jeg kommer hjem til ipaden;-)
Rigtig god dag

Julie Viktoria sagde ...

Dejlige mange nye sager. :)

Du kan tro, at jeg er så misunderlig. :)

Ha, en rigtig god dag.

Mio sagde ...

Så mange nye " legesager " fedt : ))
De bogstaver og tal bliver de super glade for over i jeres børnehave ; )
rigtig god 4 dec

Grete sagde ...

Wow... sikke mange nye lækre sager.
Lækker dies i din gave i dag, den har jeg også set på et par gange :-)

maria sagde ...

Sikke en masse skønne scrapting, det er da næsten som juleaften :-)

Karina Beck sagde ...

Lækkert nyt legetøj!

Maryann Laursen sagde ...

Det er da næsten endda bedre end juleaften med alle de pakker ha ha ha, så skidt med at man selv har betalt dem.

Anjashobby sagde ...

Kan kun siger lækre ting.
Anja

Lene sagde ...

Lækre ting - håber du har haft tid til at tage noget af det i brug