søndag den 19. februar 2012

Bøger og Inspiration

Så har jeg atter fået opdateret alle mine lister over "værktøj" og hvad jeg ellers bruger, når jeg scrapper. En af de vigtigste ting for mig er mine bøger og inspiration. Specielt når jeg skal lave LO, bruger jeg mine bøger - og indtil videre er det specielt Pagemaps 1 og 2, men også Becky Higgins "Sketches" er jeg begyndt at bruge.
Ellers har jeg flg. stående i min "bogreol": link

Ha' en fornøjelig søndag. Her går dagen (og egentlig også igår!) med oprydning af mine scrapsager, så jeg har et overblik over mine sager (specielt til Linda, når hun skal lave pakkekalender til mig igen i år :)) men også for at se, om jeg skal have noget med til auktion på TheScrapCat. Der bliver en lille smule, så må vi se, om der er andre, der kan få glæde af det :)

Ingen kommentarer: