torsdag den 16. februar 2012

Bog om kloge ord

Når jeg er på blogrundfart eller andre steder i scrapverdenens cyberspace, støder jeg jævnligt på kloge ord og citater, som jeg gerne vil kunne huske til en dag, hvor jeg liige mangler de "vise ord". Jeg havde en bog liggende, som skulle shines lidt op, og resultatet blev dette:

Det flotte gule papir har jeg vist købt til SAM i efteråret 2011, "matten" er af kvistpapir og Magnoliapigen er farvelagt med promarkers. Jeg har lavet lidt sting rundt om motivet. Bogstaverne er også nogle, jeg havde liggende, fra da "Picturingtheworld" havde tilbud på thickers og jeg købte et par pakker ekstra - det er jo altid rart at have liggende, da man aldrig ved, hvornår man lige får brug for sådan nogle ;)

Har du selv nogle gode citater/kloge ord, må du rigtig gerne skrive dem som kommentar hertil, så jeg kan begynde at få skrevet lidt i min bog :). Har du bare lyst til at skrive en kommentar (uden citater), vil jeg også blive meget glad, da jeg bliver glad for hver en kommentar, for det betyder jo, at der er nogle, der læser med her og har lyst til at skrive lidt til mig <3

4 kommentarer:

Lise sagde ...

Lækker bog til kloge ord :-))))

Annette / aka sagde ...

Rigtig fin bog til alle dine kloge ord.
Jeg har mine liggende i word.....og kopierer så derfra når jeg har brug for dem.
Men min favorit for øjeblikket er:

En ven i hånden er bedre end ti venner på Facebook.

Det er nemlig rigtigt - for os der ikke er på Facebook. hihi.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Tak til begge - og Annette, det er også rigtigt, selvom man er på facebook ;)

Gitte sagde ...

Super sød bog du fik lavet på vores helt fantastiske dag :-)))))))