tirsdag den 21. februar 2012

Magnolia Ink Magazine

Som noget nær alle omkring mig hurtigt har konstateret, så faldt jeg med det samme for Magnolia-pigen Tilda og mange af de andre stempler. Jeg kan dog sige, at det ikke er alle, jeg er lige vild med, men der er MANGE - og jeg har selv MANGE! Jeg har idag besluttet mig for, at jeg må MAKS have én mappe med stempler, men der er de så også i fotolommer dvs 4 pr side og det er en af de tykkeste mapper, der findes ... så det er en del! Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå til Convention og SAM ;)

Jeg har naturligvis også fået skaffet alle bladene (og det er det første, der er billede af her), så jeg kan hente inspiration, når jeg vil sidde og hygge/sysle med mine stempler. Indtil jeg fik dem alle, lavede jeg en oversigt, så jeg kunne se, hvilke jeg manglede - men til jer, der ikke ved, hvilke der findes, har jeg fundet frem til flg. oversigt.

Ha' en fornøjelig dag - i aften skal jeg i scrapclub, hvilket altid er super hyggeligt og nærmest som terapi for mig :)

1 kommentar:

Linda sagde ...

Ja og ej forglemme julekalenderen:-)

Vi ses i aften

Knuzz