søndag den 12. februar 2012

Mit livs dag

Linda have til scraphyggen lavet en konkurrence - en for LO og en for kort. Jeg ville for første gang prøve at deltage, så jeg fik travlt med at finde på mit bidrag, da jeg så den skitse, vi skulle arbejde ud fra.
Her er mit bidrag

og her er skitsen

Det sjove ved mit bidrag er, at jeg var rigtig nervøs for det - specielt pga de små billeder. Ville det virke rodet, ville folk synes, det var noget underligt noget - men faktisk var der en del, der kommenterede det og synes, det var flot. Det var rart at høre, eftersom det var min helt egen ide :)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et smukt layout.
Flotte billeder - også alle de små. Og hvorfor skulle de ikke være der ? Det er da en helt utrolig flot side - fyldt med minder.
Lækkert papir og lækre bogstaver, som jeg også har brugt en del.
Og så kan jeg jo se, at I havde en rigtig dejlig dag i NR. Snede. Alle I heldige !

Lise sagde ...

Rigtigt lækkert LO. Skønne farver og en god idé med de små billeder.
Jeg giver dig helt ret, det var en super skøn dag vi havde i Nr. Snede.
Mine indlæg fra dagen incl. diverse Lo´er kommer senere.
Knus Lise