onsdag den 2. november 2011

Distress Ink

Da jeg var så "heldig" at finde mine papir-brevkasser, kunne jeg da lige lure, hvad butikken ellers havde af varer, når man nu alligevel skulle have en stor pakke fra USA. Jeg blev lidt vild i varmen, da jeg så, at man kunne købe "Distress Ink"-sværter til ca. halv pris end herhjemme - i hvert fald hvis man købte som pakker. Og hvor heldig kan man så være, når der i de to pakker ikke i forvejen var den ene sværte, som jeg i forvejen havde. Det betød, at jeg "blev nødt" til at købe både deres 12 stk og 6 stk pakker, så jeg nu har flg. i mit sortiment:

Jeg ved naturligvis ikke lige, hvad jeg skal bruge alle farverne til, men til Kort og Scrap i Aalborg var jeg til et lille "Back to basic"-input hos Pia fra Kreative Fornemmelser, hvor hun viste, hvordan man simpelt kan bruge et stempel og naturligvis i forskellige farver, så jeg er sikker på, at de nok skal komme til deres ret med tiden...
Her er linket:
Tak fordi du kiggede med. Læg gerne en kommentar - f.eks. hvad du bruger dine sværter til, så jeg kan blive inspireret. Jeg nyder at læse jeres kommentarer, da det jo viser, at der er nogen derude, der læser med ;)

Ingen kommentarer: