lørdag den 5. november 2011

Magnolia-stempler

Jeg er ganske hurtigt blevet et "mobbe-offer" i de kredse af scrappe-verdenen, som jeg befinder mig i. En af årsagerne er min kærlighed til Magnolia og ikke mindst min evne til at shoppe! Nogle vil måske overveje, om jeg er en af de stakkels "shopaholic" eller i hvert fald "Magnolia-holic" ;)

Jeg erkender, at jeg er vild med Magnolia-stemplerne, så jeg har ganske hurtigt fået mig en ordentlig samling - og faktisk går jeg og venter på at modtage den pakke, jeg har bestilt fra selveste Magnolia, hvor jeg får efterårs/vinterpakken med stempler ... og jeg er så spændt på at se, hvilke stempler jeg får!

Jeg havde købt en alm. stempelmappe - ca i A5-størrelse, men jeg kunne hurtigt se, at det ikke var en holdbar løsning. Jeg skiftede den derfor ud med en A4-mappe - den er så også blevet skiftet ud med en større (tror snart ikke de fåes større). Nu hvor jeg så har fået skabt mig et overblik over mit udstyr har jeg så skilt mine stempler ad, så jeg har Magnolia i den tykke mappe og øvrige stempler/clear stamps i den anden mappe, der har "normal" størrelse ...

Da jeg en dag forsøgte at beskrive mit system på forummet på , ville de andre gerne se billeder - så jeg har taget et par billeder af min Magnolia-mappe

Her er mappen set "udefra":

Og en tilfældig side, hvor man kan se dem sidde bagved skabelonen:

Og et nærbillede, så man kan se titlen på stemplet:

Jeg har i min jagt efter et billede af stemplet googlet titlerne og ved billedresultater kommer der en masse billeder frem af andres kort, hvilket kan være en utrolig stor inspirationskilde. Det skal jeg helt sikkert gøre mere i, når jeg rigtig får tid og energi til bare at sidde og farvelægge og lave kort :)

Jeg har endelig fundet navnene på de sidst-indkøbte stempler, så her er oversigten (så må vi se, hvor mange tilføjelser, jeg skal have lavet efter SAM!!)
                                      Magnolia-stempler
Læg gerne en kommentar - det er så hyggeligt at læse. Finder du en Magnolia eller flere, du kan tænke dig et aftryk af, så giv lyd fra dig - evt på min mail lonethyme@gmail.com, så finder vi ud af noget :)

Ingen kommentarer: