tirsdag den 1. november 2011

Opbevaring af papir

Jeg er desværre en type, der ikke er så god til at sætte mig ned og scrappe, hvis der ikke er "orden" i tingene. Det betød, at jeg i lang tid ikke fik lavet noget herhjemme, da jeg ikke helt havde fået mine ting i system. Jeg VIDSTE, jeg ville have papirbakkerne, der kan tage scrappapir, men hvordan finder man lige dem.
Endelig fandt jeg søgeordet på google - "stacking paper tras 12x12" tror jeg, det endte med og herefter fandt jeg også en butik, der ville sælge (og ikke mindst sende) til Danmark (Paperwishes.com - desværre i USA, så der kommer formentlig told på priserne!!). Uanset hvad, så var jeg LYKKELIG. Endelig lykkedes det mig at få de bakker. "Desværre" kunne man kun købe 10 eller 20 stk, og jeg havde regnet mig frem til at jeg nok gerne ville have 4, så jeg valgte (naturligvis) kun at købe en 10-stk.
Bakkerne ser sådan ud:

Det har været skønt at få dem, så jeg kunne få styr på mit papir, men bare besynderligt, som de alle hurtigt blev fyldt ud!!




2 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg er heller ikke særlig god til at scrappe hvis det roder for meget! Jeg skal helst kunne se bordpladen!... Mit papir står på i Ikeas små trækommoder som er vendt på højkant og uden skuffer! Det fungerer upåklageligt, og jeg har været gennem MANGE løsninger før jeg fandt den der passer til mig! :)

Lise sagde ...

Måske skulle du have løbt 20 ..... :-)))) De er rigtig lækre og meget overskuelige. Knus Lise