mandag den 31. oktober 2011

Den STORE tote ...

Når man sådan forelsker sig i en ny hobby, er det både godt og skidt at kende nogle proffer, for det betød, at jeg hurtigt lærte, hvad der kunne være godt at have.
Da Hanne ad flere omgange havde forsøgt at lære mig en del af de nye udtryk deriblandt toten tænkte jeg, at det er da ikke nødvendigt med sådan en taske/kuffert. Jeg kan sagtens klare mig med en klodskasse, så det havde jeg med til første kursus. Hanne havde endda vist mig et billede af den tote, som Linda (underviseren) havde, og jeg tænkte bare - HOLD DA OP, hvor er det sindssygt og slet ikke mig.
Der gik ca. 2 måneder (kan også sige 2. kursus!!), så havde jeg bestilt min egen tote - og det var da naturligvis en magen til Linda, for jeg kunne godt se, at det ville alligevel ende med den, så hvorfor ikke bare bestille den med det samme.
Den skønne tote (som jeg aldrig har fortrudt, jeg har købt!) er denne:
Billedet er fundet på nettet ved at google. Jeg brugte en del tid på at finde den rette tote og til sidst var der kun to at vælge imellem, hvor den ene vist ikke var til at skaffe længere. Jeg undersøgte diverse steder i udlandet for at købe denne tote der, men ingen ville sende til lille Danmark! Toten var ellers temmelig meget billigere "udenbys", så en dag kom jeg til at brokke mig lidt til Hanne - "De kan sgu da bare forlange den porto, som det kræver for at sende til Danmark!" .... og det gjorde de så. Jeg fandt én butik, der ville sende til Danmark - men så kostede det også 800,- at sende den!! Jeg valgte ganske hurtigt at købe den, som Unikscrap havde stående, så jeg kunne få mig etableret ordentligt og så ellers droppe at kigge efter flere store toter i udlandet - for naturligvis blev den lille "hånd-tote" købt i udlandet! Jeg kunne ikke finde lige præcis dén jeg ville have herhjemme.... men de hører I om i et andet indlæg ..... c",)

Ha' en fornøjelig dag

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja det er en skøn taske og det ved du jo allerede...Ålborg, Middelfart og i weekenden Roskilde...tror du der er plads til mig på vej hjem??
Glæder mig så meget til fredag/lørdag/søndag, vi ses ha en dejlig uge.
Knus

Lone T Ørnstrup sagde ...

Linda, du kan være ganske sikker på en plads hjem på søndag. Du ved jo hvilken bil jeg kører og det er jo set, at vi kan finde ud af at pakke en bil, så der er plads til det hele. Desuden slæber jeg jo ikke alle min indkøb fra Aalborg og Middelfart med til Roskilde. Der skal jo være plads til nye indkøb
Jeg glæder mig også for vildt til weekenden - måske fordi jeg NØD Convention i Middelfart men så absolut også dit kursus med "Girls in my life". Det var lige, hvad jeg trængte til den dag :)
Knus

Lise sagde ...

ja det er rart med noget godt udstyr, når man farer land og rige rundt. Vi ses. Glæder mig helt vildt.
Knus Lise