mandag den 10. oktober 2011

Scrap 1: Søndervig - Mit første LO

Min scrapkarriere begyndte d. 2. april 2011, da jeg var på Scrap 1-2-3 hos Unikscrap med Linda som underviser. Selvom det hele virkede temmelig forvirrende i begyndelsen, synes jeg selv, at jeg rimelig hurtigt er kommet efter det - med arbejdsmetoder, begreber m.m. Jeg kan stadig føle mig temmelig ideforladt, når jeg skal pynte mine LO, men så er det jo godt at komme i scrapclub sammen med de erfarne, så man kan spørge undervejs og ellers bare RÅHYGGE med ligesindede :)

Scrap 1-2-3 betyder, at man laver 3 Layouts. Det første var i røde og brune nuancer, så diverse halstørklæder matchede perfekt til denne del. Først skulle jeg lære at skære papiret korrekt ud, rive kanter, embrosse og punche og så ellers samle det hele sammen til dette LO, som jeg virkelig er tilfreds med - lige min stil ;)

Her er lidt fotos af mit allerførste LO:

og et lille nærbillede af detaljerne


Tak fordi du kiggede med - snarest vil nr 2,3,4,5 og 6 også blive lagt ud på bloggen. 7-12 må dog vente, til Linda får lavet kurserne, som jeg bestilte allerede efter 1-2-3 ;). Er dog hjemme med syg dreng, så jeg ved ikke helt, hvornår der lige bliver tid til det...

Ha' en fornøjelig dag c",)

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Super flot LO. Kan det passe at jeg kender papiret ??? :-))))) Glæder mig til at se resten. Knus Lise

Lone T Ørnstrup sagde ...

Tak Lise. Selvfølgelig kender du papiret - det er jo det super lækre, som Benedikte har (eller har haft indtil vi deltog i kurset :))