lørdag den 15. oktober 2011

Scrap 6: City of LOVE

Så er det blevet tid til sidste LO for denne gang.

Det er i "almindelig" størrelse - dvs 12x12" og papiret er i sig selv godt pyntet og meget romantisk - nærmest oplagt valg til et billede fra Paris :)
Udover et par matter, skulle vi også skære en "fotoramme" i clipboard og derefter igennem UTEE-møllen, hvor man sværter, påfører UTEE og varmer, sværter, påfører UTEE og varmer, sværter ..... i alt 4 gange, hvor den sidste gang skal være HELT perfekt og glat og mens det stadig er varmt, presses et stempel ned i UTEEN, så man får et fint aftryk.

Pynten er en blanding af sværtet bånd, papirstrimler, retroblomster, perle swirls og ikke mindst de hjemmelavede stof-blomster, der er pyntet med knapper.

Det sjove er, at lige præcis UTEE var SLET IKKE MIG - ikke min stil, ikke min smag og aldrig noget, jeg skulle lave, men efter at have prøvet det på kurset og set, at man kan lave en lille fotoramme, er jeg blevet så hooked på det, at jeg til Convention 2 uger senere købte 3 farver UTEE og en sværte, så nu kan jeg lave UTEE i sort, platinum og vistnok pearl.

Tak fordi du kiggede med - jeg håber, der er lidt, der har inspireret direkte eller indirekte. Og hvem ved - måske kan du overbevises til nye teknikker/tiltag som f.eks. UTEE eller andet, som du klart har afvist tidligere, men pludselig ser anvendt på en hel anden måde :)

Ingen kommentarer: