tirsdag den 11. oktober 2011

Scrap 4: På maven i det fri

Selvom jeg allerede ved Scrap 1-2-3 ytrede ønske om et Scrap 4-5-6 før sommerferien, så en Scrap 7-8-9 i sensommeren og et Scrap 10-11-12 inden året var omme, lykkedes det først at få sat Scrap 4-5-6 på kalenderen i september (puha, vi må få travlt resten af året, Linda :)). Der var ingen tvivl om, at jeg da naturligvis skulle deltage, så sønnikes fødselsdag blev planlagt, så jeg stadig kunne komme på kursus!

Det første LO skulle indeholde mask og mist, punch, bånd, crackel paint og øvrigt pynt som blomster og bølgepap. Jeg havde kigget efter billeder fra vores tur til Paris, og der var ikke lige nogen, der skreg på at blive matchet den lilla farve, men jeg synes selv, at det er endt meget godt med valget af Andreas, der lige skulle have en pause fra den lange køretur.

Umiddelbart syntes jeg, at det blev for klattet - måske pga sprayen, men når man først får det hele færdiggjort med billede og pynt, lægger jeg ikke mærke til de meget markante klatter. Det kunne godt være en teknik, jeg vil prøve at lege lidt mere med i fremtiden, men den står nok ikke allerøverst på listen endnu :)
Der er brugt tre forskellige slags bånd, der er flettet sammen - sjov effekt og ikke så "fin", som hvis de var lagt ovenpå hinanden.

Et lille nærbillede af detaljerne/pynten:

Tak fordi du kiggede med :)

Ingen kommentarer: