torsdag den 13. oktober 2011

Scrap 5b: Andreas

Egentlig er der ikke en overskrift på dette LO, men eftersom jeg havde tre skønne billeder af Andreas i Paris, var det jo et oplagt valg.

Igen er pynten meget enkel - specielt fordi det valgte papir er pyntet i sig selv, men ellers er der lavet runde matter til billederne, et lille firkantet ark bagved, en lille strimmel med sommerfugle og til sidst lidt "stribs" fra Tim Holtz til journalering, som jeg (sjovt nok) ikke lige har nået endnu. Igen - skal lige have den rette pen til at skrive med :)

Så er vi ved at være i mål ... mangler nu kun et enkelt LO!

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Wauh Lone:-)))) Så flot en side du nu har fået lavet.
Du er sandelig kommet godt efter det med blogindlæg, det ser sååå godt ud.
Jeg har nu skrevet mig som fast læser af din side og vedhæftet dig på min blog.
Glæder mig til mange flere gode og sjove timer sammen med dig:-)
Rigtig god efterårsferie.

Knus Llinda

Lone T Ørnstrup sagde ...

Tak Linda :)
Jeg forsøger og synes også selv, at det ser fornuftigt ud. Resten må komme senere (opdatering af selve designet f.eks.). Det vigtigste er, at jeg kan få vist lidt, når jeg er kreativ.
Tænker, at der må komme UFATTELIG mange indslag på efter vores SAM-tur i weekenden. Hele 2 dage, hvor vi bare skal scrappe og hygge og snakke ... kan det blive meget bedre ;)
Knus