onsdag den 12. oktober 2011

Scrap 5a: Paris ..

Egentlig er 5 og 6 et dobbelt-LO, men jeg har valgt at beskrive dem hver for sig. Dog ser det hele samlet set sådan her ud..

Linda havde denne ide som et alternativ til et dobbelt-LO, og nu hvor den er blevet færdig, er jeg ganske godt tilfreds med det, men jeg var IKKE overbevist fra starten, at det var noget for mig! Når man sidder til et kursus, kan det også være meget svært at holde styr på 3 LO på en gang uden at lave fejl ... så det kostede lidt ekstra papir!!

Dette LO er i størrelsen 8x8" og er enkelt bygget op. Der er kun brugt lidt perle swirls, lidt thickers og så var jeg så heldig at Hanne havde et "enkelt" Eiffeltårn, som jeg kunne udstanse :) - så var den vist i vinkel

Husk at kigge med på 5b og 6, hvor resten af dette LO bliver vist...

Ingen kommentarer: