onsdag den 5. oktober 2011

Afskedskort til dagplejen

Min bette dreng går i dagplejen, og da sommerferien nærmede sig, skulle de to "store" piger videre i børnehave. Jeg havde meldt mig til at købe afskedsgaverne - og så skulle de da lige have et kort med, så jeg kunne forsøge mig med mine nyindkøbte promarkers :)
Isabella er en meget lyserød pige og derfor blev farverne holdt i lyserødt, hvorimod Mynthe ikke er så farvespecifik, men iflg dagplejemoderen kunne det sagtens være lilla. De fik derfor en madkasse og en drikkedunk - sidstnævnte i "deres" farve - og så skulle kortene da også holdes i de to farver. Den eneste forskel på de to kort er derfor farverne - det mønstrede papir, udstansningerne og swarovski-krystallerne er ens.

Jeg har valgt at indsætte alle billederne af Myntes kort, mens Isabellas kort kun er vist med hensyn til detaljerne. Senere har jeg lært lidt mere om at blende mine promarkers, så jeg synes selv, at det bliver bedre - men så længe man kan se udviklingen går det vel stadig i rigtig retning, selvom det måske går langtsomt :)

Forsiden:

Kortet indeni:

Bagsiden:

Detaljer:


Tak fordi du kiggede med c",). Læg gerne en kommentar - specielt hvis du ved, hvordan jeg får roteret et billede på sådan en blog...!!

4 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

de er super søde dine magnolia og flot malet, jeg er selv nybegynder i stemple malede figurer og jeg øver mig osse..ti hi..

Gitte sagde ...

super søde og meget tøsede kort du har fået lavet, de er bare alletiders.
Jeg tosser også nogle gange med de billeder der ikke gider vende rigtig så lige netop det kan jeg ikke hjælpe med desværre.
Forresten tak for sidst, super hyggeligt.
Knus Gitte

Dortesjs sagde ...

ehmm du skal roterer billedet INDEN du lægger det op

Lone T Ørnstrup sagde ...

Tak for jeres kommentarer :)
Jeg har lært at snyde den mht til at rotere billeder. Selvom billedet vender korrekt i stifinderen, så hvis jeg kan se, at det kommer til at vende forkert, når jeg uploader det, fjerner jeg det, roterer frem og tilbage og uploader igen og wupti - så passer det. Hvorfor det fungerer aner jeg ikke ... men det fungerer og det er det vigtigste for mig :)