mandag den 10. oktober 2011

Scrap 2: Andreas

Så blev det tid til LO nr 2 - og her skulle jeg bl.a. lære at sværte. Faktisk synes jeg stadig, at det kan være lidt svært ... men lige på dette LO er jeg ganske godt tilfreds med resultatet. Hverken for meget eller for lidt - lige tilpas :)
Farverne er holdt i de brune og blå nuancer - hvilket jo lige passede til dette billede med lidt grafiti på betonen. Utroligt så heldig man kan være, når man "griber" et par billeder og tager med på kursus uden nogen anelse om, hvad der skal ske.

Der er lavet plads til lidt journaling, som jeg endnu ikke har fået klaret - skulle lige være sikker på, at jeg får brugt den rette tusch! Derudover er der forskelligt pynt, f.eks. clipboards, bånd og perfect pearls.

Der skulle også have været en hjemmelavet papirsblomst på, men jeg synes ikke den lige passede til dette drengelayout, så den undlod jeg at sætte på. Jeg gemte den naturligvis i min kursusmappe, så jeg stadig kan huske den, hvis jeg en dag får et LO, hvor jeg lige synes, den teknik kan bruges.

Tak fordi du kiggede forbi :)

Ingen kommentarer: