mandag den 7. november 2011

Umonterede stempler - oversigt

Ja, som overskriften antyder og som fortsættelse fra forrige indlæg er vi nu nået til de umonterede stempler - dog ikke Magnolia, de får naturligvis deres egen oversigt og deres eget indlæg (lidt skræmmende, så mange der allerede er samlet herhjemme....)

Oversigten er måske lidt rodet at se på, men det skyldes at jeg bruger det til min mappe, hvor jeg har sat mine stempler i fotolommer i et håb om at skabe bedre overblik. De fleste af dem kan være i almindelige fotolommer, men nogle af dem skal op i A5-plastlommer og ganske få af dem skal helt op i en A4-plastlomme ... Det gør nu ikke den store forskel for mig, for det væsentlige er, at jeg har dem samlet og de er forholdsvis overskuelige at gennemgå, så man lige hurtigt kan se, om der er noget brugbart

Her er oversigten

Håber, du har haft en fornøjelig dag og er kommet godt igennem weekenden. Jeg skal nok beskrive min weekend i et senere indlæg - nu vil jeg lige forsøge at komme lidt igennem mine "værktøjskasse-indlæg" :)

Læg gerne en kommentar - er det sjovt/brugbart at se, hvad andre scrappere har af udstyr eller er du mest ligeglad?

Ingen kommentarer: