fredag den 4. november 2011

Prismacolors

Ja, jeg kunne jo ikke "nøjes" med kun at skaffe promarkers, når der også findes prismacolors. Umiddelbart tænkte jeg, at jeg ville begynde at lære prismacolors først og senere lære teknikken til promarkers, da det virkede sværere, men jeg må erkende, at jeg er for begejstret for mine promarkers til at de får lov at samle støv.
Jeg har dog ikke fortrudt, at jeg har anskaffet mig prismacolors, for jeg synes, at det bliver to forskellige udtryk, man får frem i sit billede.
Som med så meget af det andet scrap-udstyr synes jeg, at prismacolors var en anelse for dyre herhjemme, så jeg vendte blikket ud mod den store vide verden. Til min store glæde (og en anelse forbavselse) var det min egen husbond, der hjalp mig med min første ebay-handel (og det har han sikkert ærgret sig lidt over siden :)). Jeg var så heldig, at jeg en dag på auktion fandt et sæt med 120 farveblyanter til lidt over samme pris som 48 stk koster herhjemme. Jeg bød og ventede spændt (er sikker på, at min mands beskrivelse af mig vil være "utålelig", hvilket jeg måske godt kan forstå!) - og sørme om ikke jeg vandt auktionen, så jeg fik købt de 120 stk for den nette sum af 730,-!!

Som med promarkers har jeg også et farvekort til mine prismacolors, så nu venter jeg bare spændt på de mørke aftener, så jeg kan sidde og hygge mig med mine stempler (specielt Magnolia) og farvelægge med både prismacolors og promarkers.

Ingen kommentarer: