tirsdag den 7. maj 2013

Andreas: Min barnedåb

Endnu et layout er blevet færdig ... efter at have ligget længe. Jeg tror, jeg har fået det lavet i efteråret/vinteren, men igen har jeg bare ikke liige fået skrevet teksten til det - før nu!

Jeg synes, de "officielle" billeder fra barnedåben også skulle scrappes - så man kan se, hvem der var gudmor, præst og faddere .... og det kom der så dette layout ud af.

Pynten er lidt sparsom - bare lidt gazebind med sværte og en fin sløjfe lavet på gaflen.
Derudover er det et af de få layouts, hvor jeg ikke har brugt walnut stain som sværte (hvis jeg har brugt sværte, for det er jo ikke altid, at jeg sværter). Denne gang har jeg simpelthen kastet mig ud i at bruge en sværte i samme farve som layoutet ;)


Jeg skal i scrapclub i aften ved Unikscrap og jeg GLÆÆÆDER mig. Synes, det er længe siden sidst og jeg er jo bare topmotiveret for at være kreativ i øjeblikket.

Hvis du har lyst til at skrive en kommentar, vil jeg blive meget glad :)


8 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvor er det fint. Og en god ide at have scrappede fotos af alle der "medvirkede".
Jeg sværter også mange ting med Walnut Stain, og derfor var den aldeles tom. Endelig fik jeg en refill - og glemte at jeg havde påfyldt det på puden. Jøsses hvor alting bliver sort for mig nu.
Jeg er jo vant til at trykke kraftigt på puden.....haha.
God fornøjelse i aften. Jeg var der sidste gang og kommer næste gang..... Men ikke i aften !

HellePF sagde ...

Det er en rigtig god idé at scrappe det officielle billede fra dåbsdagen. Det giver en idé til at dykke ned i billedestakken - men skal vist nogle år tilbage efterhånden :-)

nedergaard sagde ...

Det er så smukt et layout... lækre farver og flot at det er billederne der er i fokus her

Ha en rigtig flot solskinsdag

Lise sagde ...

Rigtig lækkert Lo fyldt med dejlige minder:-))
Vi ses i aften.
Knus Lise

Gitte sagde ...

Flot layout.
God fornøjelse i aften.

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout og godt minde.

Gitte sagde ...

Det er et flot lay out

Julie aka loxx sagde ...

Ej hvor er det flot. Giver mig helt lyst til at sætte mig ved bordet i dag og scrappe. :-)