tirsdag den 21. maj 2013

Andreas: Ree

Her er endnu et layout til mit album til Andreas. Det var forholdsvis hurtigt at lave ... der er ikke så mange detaljer, men jeg synes, at det bagerste ark (med træerne) "larmer" så meget, at der ikke behøver særlig meget mere pynt :)
Papiret er fra October afternoon i serien "Camp fire". Normalt er jeg ikke særlig god til at skrive, hvor jeg har papiret fra ... men er det noget, du gerne vil vide??

Her er det i fuld view

og her lidt detaljer af de skønne træ-kameraer, som jeg var så heldig at få i min fødselsdagspakke fra Andreas (købt med hjælp fra Linda). Jeg har længe gået og "holdt øje" med de træfigurer og overvejet, om det var noget for mig ... men jeg må erkende, at de er ganske brugbare - i hvert fald kameraerne!

Jeg skal i scrapclub i aften (ved Unikscrap) og jeg GLÆDER mig. Jeg har nærmest kun været afsted 1 gang om måneden i dette halvår, så jeg nyder hver evig eneste gang, jeg kan komme afsted.

Ellers har vi været myreflittige i pinsen. Haven er ordnet, huset rengjort, tøjet er vasket ... ja, havde jeg haft mere tid, kunne det vist kun have været brugt på scrap ;)

Håber, du har lyst til at skrive en kommentar - jeg læser dem med stor glæde og varmes ved tanken om, at der er nogle, der gider at se, hvad jeg finder på at kreativiteter <3

6 kommentarer:

nedergaard sagde ...

Lækkert layout med dejlige billeder.

Ha en god tirsdag aften

Signe Bendorff sagde ...

Super fint lo, kan kun give dig ret i at det er svært at pynte papir der "sker så meget" på... så her er træpyntet jo super genialt ;) jeg elsker bare træpynt ;)

Rysse sagde ...


Skønt LO du har lavet. Når papiret "larmer" så er det godt at der kan "skrues" ned for det. God løsning du fandt.

Gitte sagde ...

Super flot layout. I har da haft travlt i pinsen. :-)

Karina Beck sagde ...

Dejligt enkelt layout.

Lise sagde ...

Dejligt og enkelt LO:-)))
Knus Lise