torsdag den 9. maj 2013

Opbevaring af embossing folders

Da jeg var i scrapclub ved Unikscrap forleden, fik jeg endelig færdiggjort et projekt, jeg havde haft gang i herhjemme, men som jeg ikke havde lavet færdigt, da jeg lige skulle lære at bruge min nyerhvervede crop-a-dile (som jeg var heldig at få fingre i til januarudsalget ved Unikscrap :) )

Heldigvis nåede jeg at blive færdig i tirsdags og resultatet kan ses her:
Jeg har både lavet det for de store A6 og de mindre A7 og A8. Ved A8 har jeg puttet to i samme lomme.
Ideen er fra Linda, men jeg skulle lige "se det lidt an", men eftersom mine embossing folders lå i en skuffe og aldrig blev brugt (glemte dem lidt i den skuffe!), så tror og håber jeg, at jeg bedre får dem brugt nu, hvor de vil være mere synlige :)




Her hygger vi i "scraphulen". Andreas ville gerne punche (han er blevet helt vild med det på det sidste), så han sidder og klipper, puncher og tegner, mens jeg vil sortere min pynt, så det kan blive færdigt. Har heldigvis fået masser af hjælp af Andreas, så jeg er forhåbentlig snart færdig - og så får I naturligvis også det at se :)



Håber, I har nogle dejlige fridage - jeg er i hvert fald glad for disse fridage i løbet af foråret, der giver lidt ekstra fritid ;)

5 kommentarer:

Krebsen sagde ...

God ide til opbevaring af dine embossing folders, hvor mange lommer kan du have siddende i de ringe?

Lene sagde ...

Super god ide.

Lise sagde ...

Dejligt at få orden på tingene...og få så god hjælp:-)))) Hvor er han da blevet stor.
God weekend:-))
Knus Lise

mamarazzi sagde ...

det ser så godt ud, lone, dejligt at se Andreas, og hvor er det bare hygsomt, når de små vil være med. Knus

Dorthe sagde ...

Det var en smart måde at opbevare embossingfolderne. Sød knægt du har :)
God fredag og snart weekend!