søndag den 5. maj 2013

Andreas: Superman

Dette layout fik jeg vist færdiggjort til Convention i efteråret ... men fordi jeg ikke havde en ordentlig sort tusch til at skrive med, har det ligget og "ventet". Nu havde jeg pludselig fået "nok", så jeg fandt en helt almindelig tusch - sikrede mig, at den var syrefri og så gik jeg i gang med at skrive ... omkvædet fra "I believe I can fly". Synes, det passer meget godt til billeder af min lille Superman ;)

Lidt detaljer
Stjernerække bagved teksten (som en anderledes form for matte)
Et af billederne er fremhævet med gul matte (og ikke mørkeblå) samt sat på 3D-puder

Dette layout vil altid minde mig om, hvor skønne mennesker, der findes blandt scrappere. Til min første Convention (efteråret 2011) så jeg en scrapper ved et andet bord, der sad med det skønneste papir. Jeg gik over og spurgte hende, hvad det var for noget - og hun fortalte, at det var fra Panduro. Jeg var SÅ KLAR til at køre til Kolding, Vejle, Odense ... jeg ville bare have det papir. Heldigvis nåede jeg lige at tænke mig lidt om, så jeg ringede til butikkerne i stedet, men ingen havde det! Hun fortalte, at hun ikke skulle bruge mere af blokken, så hun ville gerne sende resten af blokken til mig! Aldrig har jeg mødt så venligt et menneske - helt fremmed og da jeg modtog blokken, havde hun sendt andre småting med, som man kunne bruge til en dreng. Blandt andet "SUPERMAN"-teksten. Jeg fik aldrig skrevet tilbage med en tak - og det pinte mig faktisk rigtig meget! Heldigvis var hun der året efter (om efteråret), så jeg gik over til hende og sagde naturligvis 1000 tak og undskyldte mit manglende svar! Det var så der, at jeg sad og lavede mit supermans-layout, så hun kunne samtidig se, at jeg brugte noget af det, hun havde sendt med. Hvor er det bare skønt, når personer (både kendte og fremmede) bliver så hjælpsomme!

Ha en fantastisk søndag. Jeg skal ud og gå rundt om Langsøen i Silkeborg, da Kvickly afholder Ânglamarkløbet for 4. år i træk og jeg har været med de tre første gange ... så det er nu valgt til at skulle være en tradition her! De tre første år har jeg forsøgt at løbe, men jeg ved, at jeg intet kan i år, så jeg går/løber med Andreas og så kan Jacob få lov til at løbe. Det bedste ved løbet er, at der kun er ca 300 deltagere, det koster kun 80,- for en T-shirt og en lækker goodiebag med Ânglamarkprodukter (bæreposestr) - SÅ meget bedre end Alt for damernes og lign. arrangementer :)

5 kommentarer:

Julie aka loxx sagde ...

Det er bare såå fint. Kan godt huske du sad og lavet det. Og hvem der lovet dig en tush. Beklager rigtig meget at jeg ikk fik taget mig sammen. :-) håber du havde en rigtig god weekend.

Lise sagde ...

Rigtig lækkert LO og en skøn lille supermand:-)))))
God søndag...håber at du kom godt gennem løbet.
Knus Lise

nedergaard sagde ...

Så flot et layout du har lavet med din lille supermand... dejlige billeder.
Håber i havde en dejlig sporty søndag :-))

Ha en god dag

Annette sagde ...

Hvor er det bare vildt flot med den lille Supermand.
Fantastisk papir og de fotos er da bare så fine.
Matten bag teksten er jo perfekt - smart fundet på.

Sikke en fin historie om endnu en sød hjælpsom scrapper. Den slags historier, er der en del af omkring vores skønne hobby. Tænk hvor du også hjalp mig til et par lækre bøger - og du havde faktisk en del arbejde ud af det. Så tæl dig selv med i flokken af hjælpsomme piger.

Tak for dine søde kommentarer hos mig. Jeg lægger kortet op en dag så du kan se det.
Gad vide hvad det er for tanker du nu har fået......spændt på at høre mere.

God aften herfra. Jeg er lidt mat ovenpå 2½ døgns scrappetur. Man er jo ikke 58 år mere ! Det kan mærkes og det er SÅ irriterende.

Dorthe sagde ...

Ej hvor er det fedt med stjernerne bag teksten og det fremhævede billede!
Superfint LO!
Hyggeligt at se dig forleden - glæder mig til at se/høre mere om stempleriet.