fredag den 3. maj 2013

Andreas: Pusletid

Weee ... jeg er SÅ flyvende i øjeblikket. Vi var til konfirmation for snart 2 uger siden, og da vi kom hjem (noget senere, end jeg havde troet!), kunne jeg ikke lade være med at begynde at scrappe, så jeg satte mig ind i hulen, tændte for anlægget og begyndte at scrappe - og det gik bare derudaf og jeg råhyggede mig! Da jeg nåede til stjernerne (og ikke var tilfreds med formen på dem fra Spellbinders og derfor selv måtte igang med at konstruere), faldt jeg dog i sofaen i stedet, så det kom til at ligge på bordet i lidt tid. Igår fik jeg færdiggjort det. Det eneste, der manglede, var stjernerne, klistre det hele sammen og finde lidt pynt!

Her er resultatet:

Og lidt nærbilleder af pynten:
Stregerne og stjernerne er "tyvstjålet" fra min skitse fra Pagemaps 2, men når man nu er vild med stjerner, er det jo oplagt at kopiere ideen ;)

Jeg fandt dette lille hjerte, jeg har købt i Panduro for læææænge siden og tænkte, at selvom det er lyserødt, kan det da godt gå til et pusletids-layout :)

De små træ-kameraer fik jeg i fødselsdagsgave af min dreng (tak Linda, fordi du lige kunne lege indkøber :) ) og så har jeg for første gang brugt tape!!

Tusind tak for at du læser med. Jeg håber, du også har lyst til at skrive en kommentar - det betyder utrolig meget for mig :)

Ha' en fantastisk weekend. Jeg skal ud og "lege" halvgud og så ellers håbe, at folk får troen på mig tilbage, så jeg kan få noget mere magt ;)
(eller sådan noget lignende. Er ikke så god til rollespil, så er spændt på, hvordan det skal gå!)

4 kommentarer:

calmlund sagde ...

Flot LO.
Lyder som en spændende weekend :) God fornøjelse - min står på sommerhusscrap - weee :)

Lise sagde ...

Lækkert LO med meget flotte stjerner.
God weekend...min står på kursus:-))
Knus Lise

Gitte sagde ...

Flot layout. God weekend.

Julie aka loxx sagde ...

Ej hvor er det blevet fint. Sjovt at se lidt andre farver fra dig. :-)